Pagina 1 van 1

ziggo

Geplaatst: 10 mar 2017, 23:34
door govertje
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet 2.0
Wanneer begon je probleem?: ik kan als ik in spotnet zit en mijn provider ziggo wil kiezen dan staat deze er niet tussen zijn jullie met ziggo gestopt.
Geef een beschrijving van je probleem: zie hierbove n
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

news .ziggo.nl
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Toegevoegd in 1 minuut 2 secondes:
kan ziggo niet meer bij spornet terug vindwn

Re: ziggo

Geplaatst: 11 mar 2017, 10:56
door mesa57
Ziggo is voor alle nieuwe en gewijzigde abonnementen met usenet gestopt. Ook kun je geen berichten meer plaatsen via Ziggo. De spotnet 2.0 ontwikkelaar heeft blijkbaar besloten dat Ziggo er dus uit kan. Wellicht kun je bij geavanceerde instellingen nog de gegevens van Ziggo zelf inbrengen. Spotnet classic (1903) bevat nog wel Ziggo, maar ik denk dat we die er binnenkort ook uithalen.