Problemen met database bijwerken
Geplaatst: 27 feb 2017, 09:16
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.244
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vorige week had ik mijn Sunny Usenet abo moeten verlengen. Hiermee was ik helaas 2 dagen te laat.
Toen ik weer eenmaal verlengd had en spotnet weer wilde opstarten, kreeg ik verschillende foutmeldingen.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg verschillende foutmeldingen mbt de database:
-database bijwerken is mislukt
-zoekresultaten kunnen onvolledig zijn, omdat de database nog niet up to date is.
En ik kreeg een melding over de trage downloadsnelheid ivm database update, tijdens downloaden.
Deze meldingen gaat niet meer weg.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Toegevoegd in 8 minuten 40 secondes:
Helaas is niet het hele bericht gekopieerd.
Dus hier nogmaals mijn pogingen om het op te lossen:
- ik heb opnieuw ingelogd op de provider in spotnet;
- ik heb spotnet volledig verwijderd (ook met removal tool) en opnieuw geinstalleerd.
- ik heb geprobeerd in spotnet een nieuwe database te laten creeren.
- het .db bestand kan ik niet vinden. Begreep dat het wel eens kan helpen als je dit verwijderd.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.244
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: SABnzbd
Wanneer begon je probleem?: Vorige week had ik mijn Sunny Usenet abo moeten verlengen. Hiermee was ik helaas 2 dagen te laat.
Toen ik weer eenmaal verlengd had en spotnet weer wilde opstarten, kreeg ik verschillende foutmeldingen.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg verschillende foutmeldingen mbt de database:
-database bijwerken is mislukt
-zoekresultaten kunnen onvolledig zijn, omdat de database nog niet up to date is.
En ik kreeg een melding over de trage downloadsnelheid ivm database update, tijdens downloaden.
Deze meldingen gaat niet meer weg.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Toegevoegd in 8 minuten 40 secondes:
Helaas is niet het hele bericht gekopieerd.
Dus hier nogmaals mijn pogingen om het op te lossen:
- ik heb opnieuw ingelogd op de provider in spotnet;
- ik heb spotnet volledig verwijderd (ook met removal tool) en opnieuw geinstalleerd.
- ik heb geprobeerd in spotnet een nieuwe database te laten creeren.
- het .db bestand kan ik niet vinden. Begreep dat het wel eens kan helpen als je dit verwijderd.