Pagina 1 van 2

spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 18 apr 2014, 23:11
door sillyfish
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.0.77.0
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 18 april
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start niet op en geeft de foutmelding 'maximaal aantal verbindingen bereikt' en incidenteel 'error 502 authentication failed'
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb het aantal verbindingen teruggebracht naar 12, 8,4,3,2,en 1.

Heb ook 'systeemherstel' via config gedaan.
Laptop diverse keren heropgestart
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 18 apr 2014, 23:15
door Wheaten
sillyfish schreef:Wat is de versie van het spotX programma?: 1.0.77.0
  • Euh, als dit je versie is, zou ik eerst eens upgraden naar Versie 1.8.1
  • Je staat met meer lijnen dan is toegestaan te stampen op hitnews, vandaar dat je verbinding geweigerd wordt (502)
  • Je hebt een tweede applicatie in gebruik, die van hitnews gebruik maakt.

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 19 apr 2014, 09:55
door Gup
Ik durf het bijna niet te vragen....



Maar heb jij het setup bestand nog van deze versie?

Is de enige die ik nog mis in mn collectie :P

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 01:20
door voetsol
Mensen ik heb ook een probleem met spotnet,hij blijft maar verbinding zoeken en opent gewoon niet,en als het heel soms wel lukt bijna niet en je wilt zo post openen krijg ik een zandloper en gaat het niet verder,tenslotte moet ik dan in taak beheer spotnet afsluiten,ik heb nog nooit problemen gehad met spotnet,maar toeval of niet sinds dat bekend is dat het download verbod in nederland is ingegaan heb ik dit probleem,kan toch geen toeval zijn,het gekke is ik lees maar heel weinig reactie,s van andere mensen die dit hebben,ik heb spotnet eraf gehaald en weer geinstaleerd,maar niks schijnt te helpen,ik heb ziggo en ook naar ziggo opgebeld,daar gaven ze aan dat er een storing was in de mail server maar ik ken gewoon me ziggo webmail openen met dezelfde gegevens als die ik in spotnet gebruikt,kortom zegt ziggo maar wat want er zijn nog meer mensen die ziggo hebben en ik lees daar geen problemen van op het net,wie heeft er een oplossing waar het aan zou kunnen leggen dan hoor ik het graag het is zwaar irritant en je wordt er moedeloos van.

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 17:24
door banaan
Ik krijg niet eens contact met de server.

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 17:54
door Wheaten
voetsol schreef:Mensen ik heb ook een probleem met spotnet,hij blijft maar verbinding zoeken en opent gewoon niet,en als het heel soms wel lukt bijna niet en je wilt zo post openen krijg ik een zandloper en gaat het niet verder,tenslotte moet ik dan in taak beheer spotnet afsluiten,ik heb nog nooit problemen gehad met spotnet,maar toeval of niet sinds dat bekend is dat het download verbod in nederland is ingegaan heb ik dit probleem,kan toch geen toeval zijn,het gekke is ik lees maar heel weinig reactie,s van andere mensen die dit hebben,ik heb spotnet eraf gehaald en weer geinstaleerd,maar niks schijnt te helpen,ik heb ziggo en ook naar ziggo opgebeld,daar gaven ze aan dat er een storing was in de mail server maar ik ken gewoon me ziggo webmail openen met dezelfde gegevens als die ik in spotnet gebruikt,kortom zegt ziggo maar wat want er zijn nog meer mensen die ziggo hebben en ik lees daar geen problemen van op het net,wie heeft er een oplossing waar het aan zou kunnen leggen dan hoor ik het graag het is zwaar irritant en je wordt er moedeloos van.
Je weet dat webmail een ander protocol gebruikt dan een mail client?

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 17:55
door Wheaten
banaan schreef:Ik krijg niet eens contact met de server.
Je weet zelf ook dat je wel erg weinig informatie geeft, waar wij iets mee kunnen?

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 21:13
door VW32
Ik heb ook sinds een week problemen met SpoNet.
Bij het starten krijg ik deze melding:
"The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
Als ik op Help en dan op over... klik loopt het programma vast.
Kan dus ook niet zien met welke versie ik werk.

Tot een week geleden werkte het allemaal prima maar nu niet meer en dat is uiterst hinderlijk. :evil:

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 21 apr 2014, 21:29
door Wheaten
probeer eens of het met spotlite wel lukt. Meerdere mensen hebben gemeld dat wanneer error 931 verschijnt, spotlite wel werkt. Sterker nog als spotlite draait, zou ook spotnet werken.

Re: spotnet geeft diverse foutmeldingen

Geplaatst: 22 apr 2014, 00:39
door voetsol
Wheaten schreef:probeer eens of het met spotlite wel lukt. Meerdere mensen hebben gemeld dat wanneer error 931 verschijnt, spotlite wel werkt. Sterker nog als spotlite draait, zou ook spotnet werken.
Sterker nog spotlite werkt ook niet bij mijn,hij opent post niet en na een tijdje wordt de verbinding verbroken,
het probleem ligt echt aan ziggo,want als je dit gebruikt news.iss.as9143.net dan werkt spotnet wel,moet ik wel een
puntje bij vermelden dat die dan natuurlijk eerst al die spots gaat binnen halen en dat zijn er veel dan de reactie,s en
als je dan bijna de reacties binnen hebt,dan krijg je weer een foutmelding,echter is het wel zo dat je dat weg kan klikken,\
en vervolgens gewoon de spots kan openen en downlaoden je ziet alleen niet de reactie,s van andere gebruikers.

En met grabitt werkt het ook prima...

Greetzzzz voetsol

-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 apr 2014, 00:43] --
VW32 schreef:Ik heb ook sinds een week problemen met SpoNet.
Bij het starten krijg ik deze melding:
"The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
Als ik op Help en dan op over... klik loopt het programma vast.
Kan dus ook niet zien met welke versie ik werk.

Tot een week geleden werkte het allemaal prima maar nu niet meer en dat is uiterst hinderlijk. :evil:
Wat voor provider heb je dan,ook zeker ziggo,het probleem is natuurlijk zo opgelost als je een payserver zou nemen,
maar je kan ook die optie kiezen die ik al geplaatst hebt in het andere bericht news.iss.as9143.net