Pagina 1 van 1
Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 22 jun 2013, 18:24
door mount22
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: de nieuwste bij jullie gehaald.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: avg
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: 3 dagen geleden
Geef een beschrijving van je probleem: Kan niet inloggen op spotnet,geeft aan gebruikers of wachtwoord niet correct.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 22 jun 2013, 18:39
door Wheaten
Je gebruikt ziggo.
Je dient bij ziggo je primaire mail-account dus
jemailnaam@ziggo.nl en het password van dit account in te vullen bij "Selecteer een provider"
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 22 jun 2013, 19:01
door mount22
Ook geprobeerd lukt ook niet,geeft weer aan gebruikers of wachtwoord niet correct.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 jun 2013, 19:05] --
Wheaten schreef:Je gebruikt ziggo.
Je dient bij ziggo je primaire mail-account dus
jemailnaam@ziggo.nl en het password van dit account in te vullen bij "Selecteer een provider"
Ook geprobeerd lukt helaas ook niet .Zelfde foutmelding.
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 22 jun 2013, 19:08
door Wheaten
plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 22 jun 2013, 22:37
door mount22
Wheaten schreef:plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Screenshot lukt me niet,hierbij de instellingen.
Ziggo
news.ziggo.nl
119
4
gebruikersnaam............
wachrwoord..............
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 23 jun 2013, 11:33
door ManiaK
Gebruik je de gegevens van je primaire e-mail account? Dat is dus je mailadres wat je bij aanmelding bij Ziggo (Casema/@home) hebt gekregen?
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 23 jun 2013, 13:10
door mount22
ManiaK schreef:Gebruik je de gegevens van je primaire e-mail account? Dat is dus je mailadres wat je bij aanmelding bij Ziggo (Casema/@home) hebt gekregen?
Doe ik heb mijn gebruikersnaam al vernieuwd en gebruikt doet het ook niet.
Moet ziggo in vullen en heb een home mail adres. Wat ik ook doe kan niet inloggen.
Heb gisteravond mijn computer opnieuw geformatteerd om uit te sluiten dat er iets anders mis zou zijn.
\\\\\\\maar krijg nog steeds de zelfde foutmelding.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 jun 2013, 14:10] --
mount22 schreef:Wheaten schreef:plaats een een screenshot van de settings die je hebt gedaan bij "selecteer een provider".
Haal de gegevens voor @ziggo.nl even weg.
(nog even voor de zekerheid, je gebruikt je gegevens, die je ook gebruikt om bij ziggo online je rekeningen te zien?)
Screenshot lukt me niet,hierbij de instellingen.
Ziggo
news.ziggo.nl
119
4
gebruikersnaam............
wachrwoord..............
Heb een SunnyUsenet pakket genomen ,kan nu in loggen en werkt Spotnet keurig bij,tot zo ver gaat het goed.
Wil nu de download map veranderen krijg dan het antwoord ,Je kunt deze map niet wijzigen terwijl er nog downloads actief zijn.Zorg eerst dat de wachtrij leeg is en probeer het dan nog eens.
Wil ik iets downloaden dan krijg ik de melding:
Unable to connect to the remote server.
Wat nu te doen ?
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 23 jun 2013, 15:02
door Wheaten
Je primaire e-mail adres is dus niet
xxxx@ziggo.nl maar
xxxxx@home.nl.
By dit primaire e-mail adres heb je ook een wachtwoord. Gebruik dit wachtwoord.
Zojuist getest met Ziggo (ook @home.nl account) en alles werkt.
Aangezien je aangeeft dat ook sunny problemen geeft, zo ik eens je antivirus programma uitzetten en nog eens testen.
Wil nu de download map veranderen krijg dan het antwoord ,Je kunt deze map niet wijzigen terwijl er nog downloads actief zijn.Zorg eerst dat de wachtrij leeg is en probeer het dan nog eens.
Dit klopt, er staan waarschijnlijk eenaantal downloads in de download queue.
- Dus even alle downloads uit de queue weggooien
- spotnet afsluiten
- spotnet opnieuw opstarten
- download folder wijzigen
- spotnet afsluiten
- spotnet opnieuw opstarten
Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 23 jun 2013, 20:15
door mount22
Dank je wel alles werkt weer .

Re: Help kan niet inloggen wat ik ook probeer.
Geplaatst: 24 jun 2013, 18:14
door Wheaten
goed om te horen.
TAG Opgelost