Pagina 1 van 1

kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 20 apr 2012, 20:38
door kobus3000
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows XP
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Geen antwoord gegeven
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: meteen
Geef een beschrijving van je probleem: ik kan niet inloggen / aanmelden voor spotnet
van alles geprobeerd
maar elke X zelfde melding ;
gebr.naam en/ of w.w. niet correct.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

ik zit zelf bij Ziggo en weet niet wat ik moet doen om me nu aan te melden
bij provider, account gebr.naam en wachtwoord ???

ik probeer al twee weken om er op te komen maar het lukt niet !
wie o wie weet raad ? Alvast dank !
Dubbele topics samengevoegd
- MariaK

Re: Spot aanmelden bij Spotnet

Geplaatst: 20 apr 2012, 21:14
door ardy43
Hoi kobus3000

Lees dit topic eens door viewtopic.php?f=3&t=4663
Laat even weten of dit je helpt? :D

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 22 apr 2012, 07:34
door kobus3000
Hay Ardy43, dank voor reactie, toch kom ik er niet verder mee
volgens Ziggo zijn mijn Email gegevens en de hoofd Email acccount hetzelde,
dus ik weet niet wat ik anders zou moeten invullen.
Groet :(

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 22 apr 2012, 16:44
door ardy43
Hi!

We zien regelmatig mensen op de verkeerde servers inloggen en dan postings doen dat ze niet kunnen inloggen.

Hier nog een keer de juiste servernamen, ze zijn gerelateerd aan het e-mail adres waar je mee inlogd. Heb je een @quicknet adres dan gebruik je dus de quicknet server. Een @ziggo adres, de Ziggo server.

Je logt altijd in met je volledige e-mail adres. Dus niet alleen met piet als je adres piet@quicknet is.

Servernamen:
@ziggo.nl news.ziggo.nl
@quicknet.nl news.quicknet.nl
@multiweb.nl news.quicknet.nl
@casema.nl news.casema.nl
@home.nl news.home.nl

Log in bij mijn ziggo en controleer het hoofd e-mail adres en pas eventueel het wachtwoord aan.
Gebruik deze gegevens in Spotnet voor inloggen.

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 24 apr 2012, 23:55
door jostht
Ook ik kan dus niet inloggen met ziggo,geen problemen met grabit, of inloggen bij ziggo, maar inloggen met spotnet met ziggo als provider, dus niet.Ook al ff gebeld met ziggo, en mijn gegevens kloppen wel, maar spotnet en ziggo gaan voor mij in ieder geval niet samen.
Ben in bezit van 2 gateway's, en mijn andere lijn loopt over xs4all, geen enkel probleem met spotnet.
Ik zou toch eens serieus ingaan op deze klachten, volgens mij ligt het nl wel bij spotnet.
Gr,Jos.

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 25 apr 2012, 00:17
door hjvbft
Bij gebruik van meerdere programma's i.c.m. dezelfde usenet provider het aantal verbindingen verdelen tussen de programma's. Of gebruik de programma's niet gelijktijdig.

Als het hoofd email adres niet op @ziggo.nl eindigt de server instellen die bij het email adres hoort.
Dit kan met Bewerken, Provider, Anders...

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 25 apr 2012, 20:59
door jostht
Hallo .....
ik ben wel wakker, en gebruik deze niet samen, de fout zit ergens in het programma, want aanloggen met mijn gegevens lukt dus wel bij de server van ziggo, maar niet als ik met spotnet inlog bij deze server, en als ik nou de enige was met deze problemen ....
Ik ben werkzaam bij een automatiseerder, dus weet wel een beetje waarover ik praat, en kan niet anders concluderen dat er met spotnet wat fout zit.
Ik hoop dat er iemand met verstand van zaken antwoord.
Jos.

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 25 apr 2012, 23:23
door Thisegzz
Probeer het anders eens met SpotLite. Als het daar wel lukt ligt het inderdaad aan Spotnet (Spotlite is dan een prima alternatief).

Dat je automatiseerder bent kunnen wij ook niet weten, we proberen iedereen op een zo goed mogelijke manier te helpen :)

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 26 apr 2012, 16:00
door Blauwbek
jostht schreef:Hallo .....
ik ben wel wakker, en gebruik deze niet samen, de fout zit ergens in het programma, want aanloggen met mijn gegevens lukt dus wel bij de server van ziggo, maar niet als ik met spotnet inlog bij deze server, en als ik nou de enige was met deze problemen ....
Ik ben werkzaam bij een automatiseerder, dus weet wel een beetje waarover ik praat, en kan niet anders concluderen dat er met spotnet wat fout zit.
Ik hoop dat er iemand met verstand van zaken antwoord.
Jos.
Ik wil even inhaken hierop. Ik geloof best dat je bij een automatiseerder werkt maar ik zou het op prijs stellen als je ook ons team in waarde laat, we doen dit namelijk allemaal vrijwillig en niemand is hier aan het programma zelf verbonden.
De fout hoeft niet per sé bij spotnet te liggen, dan zouden er wel meer mensen klagen. Graag zou ik daarom willen weten of je aan al deze dingen voldoet: https://www.ziggo.nl/#producten/interne ... wsservice/

Re: kan niet aanmelden met Ziggo

Geplaatst: 04 mei 2012, 07:28
door ManiaK
Geen reactie meer van Kobus3000 of jostht,
Dit topic gaat daarom op slot.
Heropenen is geen probleem, stuur mij even een PB!