Fout 932
Geplaatst: 02 dec 2011, 14:19
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: lijbrandt
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset nod32
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: vanaf 1 december
Geef een beschrijving van je probleem: Kreeg de melding dat de verbinding geweigerd wordt dor de server (932)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De nieuwste spotnet erop gezet, op een ander PC geprobeerd. geen resultaat. Niets veranderd aan PC of aan verbinding, verder geen problemen met provider
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen antwoord gegeven
Welke Internet Provider heb je?: lijbrandt
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset nod32
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: vanaf 1 december
Geef een beschrijving van je probleem: Kreeg de melding dat de verbinding geweigerd wordt dor de server (932)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: De nieuwste spotnet erop gezet, op een ander PC geprobeerd. geen resultaat. Niets veranderd aan PC of aan verbinding, verder geen problemen met provider
Schone installatie: Ja
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Die staat er na een schone installatie niet meer op
Topictitel aangepast
- MariaK