error 931 The connection attempt timed out, or the connected
Geplaatst: 30 nov 2011, 12:33
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: verschillend
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Free Antivirus/Windows Firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Verse installatie Spotnet op nieuwe laptop
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb op m'n nieuwe laptop een probleem om op spotnet te komen. Kan me niet aanmelden bij de server (Ziggo). Heb de nieuwste spotnet versie (1.8.1)
Foutmelding is als volgt:
"The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
Draai Windows 7 x64 op een Asus X5QSF laptop.
Iemand een idee?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb de verschillende standaardpoorten (met/zonder SSL) geprobeerd, evenals ook handmatig invullen van servergegevens.
.net Framework 4 erop gezet.
Daarnaast Windows firewall uitgezet, evenals virusscanner op non-actief gezet. Beide zonder beter resultaat.
Zoeken op mijn foutmelding levert helaas ook niets op, zowel niet op forum van tweakers.net als op dit forum.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: verschillend
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast Free Antivirus/Windows Firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Verse installatie Spotnet op nieuwe laptop
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb op m'n nieuwe laptop een probleem om op spotnet te komen. Kan me niet aanmelden bij de server (Ziggo). Heb de nieuwste spotnet versie (1.8.1)
Foutmelding is als volgt:
"The connection attempt timed out, or the connected host has failed to respond. (931)"
Draai Windows 7 x64 op een Asus X5QSF laptop.
Iemand een idee?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb de verschillende standaardpoorten (met/zonder SSL) geprobeerd, evenals ook handmatig invullen van servergegevens.
.net Framework 4 erop gezet.
Daarnaast Windows firewall uitgezet, evenals virusscanner op non-actief gezet. Beide zonder beter resultaat.
Zoeken op mijn foutmelding levert helaas ook niets op, zowel niet op forum van tweakers.net als op dit forum.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.