Pagina 1 van 1

SABnzbd foutmelding in Zweden

Geplaatst: 06 feb 2024, 22:35
door gsm
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.7
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Net at Once
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: 360 Total Security
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na de emigratie naar Zweden
Geef een beschrijving van je probleem: Na het opstarten wil ik iets downloaden en dan zie ik de download balk met schokken heel lang lopen tot het moment dat ik de melding krijg : fout tijdens het starten van SABnzbd: Bekijk logfile
In Nederland nooit gehad.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" Buggy="true" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="post.sunnyusenet.com" Username="xxxxxxxxx@hotmail.com" Password="xxxxxxxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: SABnzbd foutmelding in Zweden

Geplaatst: 08 feb 2024, 14:10
door gsm
Gisteren Spotnet verwijderd incl. diverse mappen daarna de PC opnieuw opgestart en 1.9.0.8 geïnstalleerd en weer opnieuw opgestart maar probleem blijft bestaan.
Wie heeft de oplossing ?

Re: SABnzbd foutmelding in Zweden

Geplaatst: 08 feb 2024, 21:58
door gsm
Probleem opgelost.
Ik heb een externe SABnzbd geïnstalleerd en in Spotnet onder bewerken/downloadknop de poort aangepast naar 8085 en de API sleutel ingegeven en daarna kon ik weer wat downloaden
Misschien help dat ook bij andere die het zelfde probleem hebben