Alleen leeg kader/venster bij dichtgeklapte laptop.
Geplaatst: 02 feb 2023, 12:05
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.284
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds mijn scherm van de laptop is dichtgeklapt.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik neem mijn laptop waarmee ik spotnet gebruik voor mijn download op afstand over via teamviewer. Alle andere programma's die ik erop open, hebben dit probleem niet.. Spotnet opent dus wel maar laat een leeg blauw kader/venster zien.
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.284
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Beveiliging
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Sinds mijn scherm van de laptop is dichtgeklapt.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik neem mijn laptop waarmee ik spotnet gebruik voor mijn download op afstand over via teamviewer. Alle andere programma's die ik erop open, hebben dit probleem niet.. Spotnet opent dus wel maar laat een leeg blauw kader/venster zien.
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="15" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
