Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet op beide accounts van gedeelde PC mogelijk

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
BartLeidekker
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2022, 14:12
Reputation: 0
Usenet: SnelNL
Internet: Ziggo

Spotnet op beide accounts van gedeelde PC mogelijk

#1

Bericht door BartLeidekker »

Sinds kort heb ik een nieuwe Windows10 PC.
Mijn vrouw en ik hebben op de PC ieder een account.
Op de oude Windows 7 was na installatie Spotnet op beide accounts van zowel mij als mijn vrouw te gebruiken en de gedownloade files gingen ook keurig naar een van de accounts bij het downloaden.

Bij deze nieuwe Window PC lukt dat niet meer, dat wil zeggen ik krijg Spotnet niet werkbaar op het account van mijn vrouw en zij moet dan dus downloaden via mijn account en dat dan handmatig naar haar account toe kopieren.

Mijn vraag: Hoe kan ik het voor elkaar krijgen, dat Spotnet ook via het account van mijn vrouw werkbaar is
Dank voor de info
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet op beide accounts van gedeelde PC mogelijk

#2

Bericht door Ypsos »

@BartLeidekker, Spotnet op beide Windows accounts, dus ieder account heeft een "eigen Bureaublad" ?
  1. Inloggen account van je vrouw
  2. Download Spotnet Classic 1.9.0.8
  3. Installeer Spotnet, kies de Portable versie, installatie locatie Bureaublad (Desktop\Spotnet)
  4. Spotnet starten benodigde gegevens invoeren
    op beide accounts:
  5. Spotnet / Bewerken / Downloadmap <- download locatie opgeven voor ieder account
-
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer