Pagina 1 van 1

Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:24
door Ep Woody
Server: news.ziggo.nl
Poort: 119
Inlognaam: Het emailadres van je hoofdaccount, incl domeinnaam (spotlite@ziggo.nl bv)

Haalt de gegevens van de laatste 130 dagen ongeveer op.
Snelheid is prima.

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 01 mar 2011, 14:32
door Meesters77
Ow ok dat wist ik niet, ik heb mijn Eweka payserver, ik zal van ziggo zelf is proberen, thx ;-)

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 04 mar 2011, 20:34
door japie
Krijg steeds fout de netwerkhost heeft de verbinding verbroken
klik ik configuratie oke haald ie de spot
heb het bekeken met spotlite :roll:

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 17 apr 2011, 00:34
door athome
Ook mijn ervaring is dat Ziggo news niet heel stabiel is.

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 17 apr 2011, 09:03
door Ep Woody
Ziggo verbreekt de verbinding na 30 sec of 60 sec. Dit is korter dan volgens de officiele regels hoort. Dit zou pas na 120 sec moeten zijn. Spotlite haalt iedere 119 seconden de nieuwe spots op, om zo de verbinding actief te houden. Helaas gaat dat niet goed bij Ziggo. Vandaar dat het soms een tijdje duurt voordat hij de spots ophaalt.

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 17 apr 2011, 10:54
door athome
Ik krijg deze melding ook bij het openen van een spot. Dit lukt schijnbaar vaak ook niet binnen de gestelde tijd

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 19 mei 2011, 10:55
door Jethea
Ik heb ook duidelijk het zelfde probleem met Ziggo, heb hier contact over opgenomen en zij zeggen dat het niet bij hun kan liggen???
Zij lieten mij een speedtest doen en de modem resetten en noem maar op, op de speed test had ik wel de download snelheid die ik moet halen.
Maar hij stopt bij het downloaden steeds en spingt dan op 0.

Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo

Geplaatst: 19 mei 2011, 12:10
door Gup
Jethea schreef:Ik heb ook duidelijk het zelfde probleem met Ziggo, heb hier contact over opgenomen en zij zeggen dat het niet bij hun kan liggen???
Zij lieten mij een speedtest doen en de modem resetten en noem maar op, op de speed test had ik wel de download snelheid die ik moet halen.
Maar hij stopt bij het downloaden steeds en spingt dan op 0.
Beste Jethea,

Misschien dat je hier je oplossing uit kan halen?

viewtopic.php?f=16&t=336&start=50#p27499

We horen het graag van je ;)