Pagina 1 van 1
Nieuwe PC, nieuw spotter-ID, dus nu een onbetrouwbare spotter.
Geplaatst: 08 jul 2021, 13:33
door ZuphCud
Sinds ik een nieuwe PC heb gekocht, is mijn spotter-ID veranderd: van QDTABw naar sShbPA.
Mijn spots worden daardoor aangemerkt als onbetrouwbaar.
Wat moet ik doen om het vertrouwen van SpotNet te herwinnen?

Re: Nieuwe PC, nieuw spotter-ID, dus nu een onbetrouwbare spotter.
Geplaatst: 08 jul 2021, 13:50
door Ypsos
@ZuphCud , heb je de oude PC nog met Spotnet er op?
[

] gebruik
Spotnet Backup v1.1 (zie onderop Download -> hier <- )
lezen vanaf:
"Voorbeeld:
Je hebt een nieuwe computer gekocht of je moet Windows opnieuw installeren."
oude PC
Start Spotnet Backup1.1.exe
Spotnet afsluiten
Klik op: Backup maken
nieuwe PC
Standaard routine, Spotnet instaleren, nog niet opstarten!
Start Spotnet Backup1.1.exe
Klik op: Backup terugzetten
Spotnet Starten
[

] oude PC is foetsie dus ook geen Spotnet (database) meer.
jammer dat wordt afwachten
Re: Nieuwe PC, nieuw spotter-ID, dus nu een onbetrouwbare spotter.
Geplaatst: 08 jul 2021, 14:22
door ZuphCud
Inmiddels heb ik de oplossing in
dit topic gevonden.
Ik heb op mijn oude PC de .dbc en .dbs bestanden uit C:/ProgramData/Spotnet gepeuterd en op dezelfde plek op mijn nieuwe PC neergezet.
Dat heeft gewerkt. Ik heb mijn laatste spot herplaatst, en dat heeft nu een groen vinkje.

Re: Nieuwe PC, nieuw spotter-ID, dus nu een onbetrouwbare spotter.
Geplaatst: 08 jul 2021, 14:29
door Ypsos
ZuphCud schreef: 08 jul 2021, 14:22
Ik heb op mijn oude PC de .dbc en .dbs bestanden uit C:/ProgramData/Spotnet gepeuterd en op dezelfde plek op mijn nieuwe PC neergezet.
Dat heeft gewerkt. Ik heb mijn laatste spot herplaatst, en dat heeft nu een groen vinkje.
dat doet Spotnet Backup v1.1 automatisch
.dbc(comments) en .dbs(spots) bestanden vormen samen de Spotnet database.
Mooi dat het gelukt is
