Ervaringen & Discussie: Eweka
Geplaatst: 15 feb 2011, 19:27
Werkt bij u sponet niet dan
Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.
Bron:FTD
Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.
Bron:FTD