Pagina 1 van 2

Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 14:00
door Sjoerdyo
Als ik Spotnet wil opstarten zie ik het icoon van Spotnet in het midden van mijn beeld, ik wacht dan even en dan krijg ik ineens onderstaande melding van Windows.

Afbeelding

Oftewel, er gebeurt niets en hij stopt ineens met opstarten. Het is mij 1 keer gelukt, geen idee wat er toen anders was, maar toen startte hij op. Toen ik daarna Spotnet weer probeerde op te starten ging het weer mis.

Ik heb de nieuwste versie van Microsoft Framework (4.0), Windows Vista en AVG antivirus.

Ik heb al meerdere keren Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zelfde geldt voor Microsoft Framework. Wat is er toch aan de hand...?

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 14:05
door gerstr
spotnet sluit niet altijd even goed af (meerdere topics hier op het forum over). Kijk even onder taakbeheer of dit voor jou ook geld.

check ook ff: viewtopic.php?f=6&t=746&p=6234&hilit=sp ... iten#p6234

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 14:21
door Sjoerdyo
Helaas... Heb het scriptje even gemaakt en gerund, maar geen verschil...

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 15:08
door gerstr
gooi je spotnet.exe.config file eens even weg en start spotnet daarna op

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 16:19
door Sjoerdyo
Ook geen succes :( Weer dezelfde melding...

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:23
door gerstr
start je computer eens in safe mode op en daarna spotnet

graag ff testen

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:46
door stroopwafel
en als je spotnet.exe als administrator uitvoert?

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 17:58
door easytech
ik heb precies het zelfde , .net 4 geinstalleerd , spotnet geinstalleerd en provider gegevens ingevuld en daarna op gestart en het werkte spotnet afgesloten en krijg hem nu niet meer opgestart .
ben nog aan het zoeken wat het is !

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 22:14
door Sjoerdyo
stroopwafel schreef:en als je spotnet.exe als administrator uitvoert?
Maakt geen verschil...

Re: Start niet op

Geplaatst: 27 feb 2011, 22:18
door javano
Ik sukkel ook al de hele dag met hetzelfde probleem, geen verbinding mogelijk en als ik spotnet opnieuw start en installeer en de nieuwste versie etc. blijft het probleem aanwezig. download snelheid van Ziggo normaal met newsleechter 2,5 mb/s en max 250kb/s