Pagina 1 van 1

Database update niet volledig, er missen spots.

Geplaatst: 25 mar 2018, 15:55
door MrIloveME
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.276
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin aanwezig.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik spotnet uitzet en de volgende dag weer aanzet, dan haalt hij de nieuwe spots binnen. Er zit echter altijd een paar uur verlies hiertussen.
Bijvoorbeeld: dinsdagavond 23:00u afgesloten. Donderdag Spotnet weer aangezet. Dan beginnen de nieuwe spots pas op woensdag om 14:00u.
Dus de spots tussen dinsdagavond 23:00 en woensdagmiddag 14:00u zijn dan niet geladen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Af en toe de hele database vernieuwen, maar dat is ook geen optie. Ik check nu de missende releases op de website.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Plaatje hieronder staat het van deze week:

Afbeelding

Alvast bedankt!