Pagina 1 van 2

Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 17 mar 2018, 19:47
door avious
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SunnyUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Devender
Met welk programma download je?: snelnl
Wanneer begon je probleem?: Vanaf het begin dat ik Spotnet heb geïnstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik Spotnet opstart dan gaat deze de nieuwe headers downloaden daarna niets.
Er komt dn links boven naast Spotnet (Classic) 1.9.0.5 de melding Spotnet reageert niet.
dit duurt ongeveer tussen de 2 en 4 minuten daarna staan alle nieuwe posten er.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

-<Spotnet>

<Server Buggy="true" Connections="2" SSL="1" Port="563" Password="00000000000" Username="0000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Headers"/>

<Server Connections="10" SSL="1" Port="563" Password="00000000000" 
Username="000000000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="1" Port="563" Password="00000000000==" 
Username="00000000000000" Server="news.sunnyusenet.com" Type="Uploads"/>

</Spotnet>
[/code]

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 18 mar 2018, 15:39
door mesa57
In de opties kun je bewerken / instellingen / bijwerken bij het opstarten afzetten.
Probeer eens of dat beter werkt.

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 20 mar 2018, 10:11
door avious
Hallo Mesa75 ik heb dat is gesteld op handmatig nu, de ene keer gaat het goed en de andere keer komt de melding reageert niet toch.
wanneer ik dan op te pagina klik word deze helemaal licht van kleur (wazig)

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 20 mar 2018, 10:31
door mesa57
Zet de virusscanner eens (tijdelijk) uit ?

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 22 mar 2018, 18:49
door avious
Hallo @Mesa57.
Het is niet zo dat spotnet niet werkt want hij haalt de headers binnen de berichten alles het gaat mis bij het Data bijwerken.
virus scanner al een keer uitgezet maar had ook geen resultaat

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 22 mar 2018, 21:29
door mesa57
Kun je de database eens verwijderen uit c:\programdata (2 files eindigend op dbs en dbc) ?
Evt. kun je dat ook met het menu van spotnet doen.

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 26 mar 2018, 19:07
door avious
Hallo Mesa75 moet ik dan kiezen voor database stofzuigen als ik het via het menu van Spotnet 1.9.05 doe

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 26 mar 2018, 19:43
door mesa57
Nee, bewerken / database / alle tabellen leegmaken.

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 30 mar 2018, 10:05
door avious
Helaas @mesa57 het heeft niet geholpen melding links boven blijft komen en wanneer je dan in het veld ergens klikt dan word het scherm licht van kleur. Ik denk dat Spotnet mijn Asus laptop met win 10 niet zo leuk vind

Re: Spotnet geeft steeds melding (reageert niet)

Geplaatst: 30 mar 2018, 10:50
door mesa57
Spotnet is getest op meerdere versies van Win 10.
Probeer dit eens :
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 592#p66592