Pagina 1 van 1

Download start niet

Geplaatst: 30 dec 2016, 17:58
door Karin V
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny
Welke Internet Provider heb je?: Vodafone
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: COMODO
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Probleem sinds een paar maanden. Verschillende versies van spotnet geprobeerd. Herinstallatie. Alles eraf en weer een nieuwe versie of oudere versie erop gezet.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik op de downloadknop druk, verandert mijn muis in een draaiend rondje. De download start niet. Downloadscherm opent ook niet. Download verschijnt niet in het overzicht.
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Server adres: news.sunnyusenet.com
Poorten: 119, 80, 563(SSL), 443(SSL)

Pakket: Sunny UNL - 1 Year
Snelheid: unlimitedMbps
Verbindingen: 20
Einddatum: 2017-12-28 06:49:29
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Download start niet

Geplaatst: 31 dec 2016, 11:20
door mesa57
Sowieso zou je eens moeten upgraden naar versie 1.9.0.2 (zie mijn onderschrift).
Niet startende downloads liggen vaak aan de firewall instellingen, schakel die eens tijdelijk uit en kijk of het dan wel werkt.