Pagina 1 van 3

Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 12 nov 2016, 18:54
door WhooG
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Nog geen (PC is net nieuw)
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Paar dagen terug nieuwe PC gekocht..
Alles clean.
Spotnet erop gezet.
Downloaden gaat prima, Spots/reacties toevoegen niet.
Geef een beschrijving van je probleem: Downloaden gaat prima, Spots/reacties toevoegen niet.

Foutmelding bij toevoegen reactie:

'Kan reactie niet plaatsen?
Details: 403 Remote Server Unavailable (403)'
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum doorgelezen, oplossingen gezocht en toegepast, heeft niet geholpen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="***" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 17 nov 2016, 13:43
door EindBaas
Reacties toevoegen is posten.
Dit moet je aan laten zetten door je Usenet provider.

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 17 nov 2016, 15:43
door mesa57
Er zijn al meerdere klachten geweest dat posten via Ziggo niet meer lukt.

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 14:56
door itsme333
pallets_002.jpg
Sinds ik spotnet 1901 heb kan ik geen reacties plaatsen.
Fout melding zie bijlage.
Windows 10

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 15:49
door mesa57
Kun je spotnet als administrator starten svp ?

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 18:53
door stefano
Heb sinds twee dagen hetzelfde probleem.
Heb Sunny benaderd en die heeft een reset gedaan.
Maar het probleem blijft bestaan.zie
Spotnet opnieuw installeren [geheel schone installatie], geeft nog meer problemen.
Het ophalen van de headers blijft telkens hangen bij 147.582.
Wie weet een oplossing voor dit probleem?

[img][IMG]http://i65.tinypic.com/o6llk0.jpg[/img][/img]

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 19:48
door mesa57
Momenteel hebben Sunny en Tweaknews last van hetzelfde 441 probleem.
Dat ligt niet aan jou of spotnet, maar aan de USP.
Als je spotnet 1.9.0.1 gebruikt kun je het aantal headers wat hij per keer ophaalt verminderen in de instellingen.

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 20:42
door stefano
mesa57
Bedankt voor de snelle reactie.
Probleem is wel dat er pas wat aan de instellingen gedaan kan worden als Spotnet alle headers binnen heeft.
Aangezien de headers bij mij blijven hangen en daardoor niet verder kan gaan is dit niet mogelijk.

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 20:48
door mesa57
Nee, met 1.9.0.1 kun je de instellingen aanpassen voordat je de database gaat vullen.
Zet wel het automatisch bijwerken bij het opstarten in de c:\programdata\spotnet\settings.xml uit :
<AutoUpdate>False</AutoUpdate>

Re: Kan geen spots/reacties toevoegen

Geplaatst: 24 nov 2016, 21:35
door itsme333
mesa57 schreef:Kun je spotnet als administrator starten svp ?
Heb spotnet opnieuw geinstalleerd schoon.
als admin opgestart en krijg nu volgende fout melding. zie bijlage.
provider is sunnyusenet
internet ziggo
pallets_003.jpg