Oplossing Spotnet Problemen
Geplaatst: 17 sep 2016, 14:01
Stap 1: Verwijder je database, (Al helemaal, wanneer je dus een andere versie hebt, vanwege de database, werkt waarschijnlijk je spots bijwerken optie niet meer, begin dus eerst hiermee) Doe dit door op te zoeken SpotnetDatabase verwijderen zie daarvoor: viewtopic.php?f=1&t=6412.
Stap 2: Verwijder je huidige Spotnet versie, maakt niet uit welke versie dit betreft, verwijder hem gewoon
Stap 3: Neem Spotnet versie hier op deze site via: Spotnet Classic, pak daarop: 1.8.6.3 (wees ook niet bang, dat dit niet werkt via Windows 10, ik heb namelijk: Windows 10 Home).
Nu zouden je volledige problemen weg moeten zijn, want de database word immers weer opnieuw aangemaakt, dat gaat wel ff duren, maar dan heb je wel weer kans, dat je Spotnet weer goed draait.
Af en toe zeurt hij nog weleens, dat hij zegt: Spotnet reageert niet meer, maar heb er nadat de database er opnieuw was in geladen, niet de hele constante tijd door last van, niet zoals bij de nieuwste versie, echter kon ik via diezelfde weg, wel nagaan, of het database verwijderen zinvol werd, want hij ging in de nieuwste versie: Daarna ook weer gewoon normaal de database inladen (Dit testte ik uit, door als eerste stap alleen de database te verwijderen, en dan te bekijken, wat het programma zou doen, via de nieuwste versie) alleen punt is: Spotnet nieuwste versie werkt niet, ik ben erachter gekomen, dat hij Spotnet 2.0 welke dan ook van de lijst, niet zal weergeven in je Program Files map en in Configuratiescherm, geeft hij hem ook niet weer zoals het zou horen, (Ga maar eens na, wanneer je die nieuwste versies download, in wezen installeert hij niks, hij start gewoon Spotnet gelijk op, dit houd dus in: Dat die nieuwste versies hier op deze site niet goed zijn), er komt namelijk geen icoontje bij in beeld, dit doet hij wel bij de 1.8.6.3.
Geen idee daarnaast, waarom ik eerder nog wel via die versie (qua de nieuwste) gewoon normaal wat kon doen met Spotnet, maar in wezen is er gewoon heel wat flinks mis mee.
Dit zal hopelijk de oplossing ook wezen voor anderen.
Ik ben er weer blij mee, bij mij werkt het weer.
Stap 2: Verwijder je huidige Spotnet versie, maakt niet uit welke versie dit betreft, verwijder hem gewoon
Stap 3: Neem Spotnet versie hier op deze site via: Spotnet Classic, pak daarop: 1.8.6.3 (wees ook niet bang, dat dit niet werkt via Windows 10, ik heb namelijk: Windows 10 Home).
Nu zouden je volledige problemen weg moeten zijn, want de database word immers weer opnieuw aangemaakt, dat gaat wel ff duren, maar dan heb je wel weer kans, dat je Spotnet weer goed draait.
Af en toe zeurt hij nog weleens, dat hij zegt: Spotnet reageert niet meer, maar heb er nadat de database er opnieuw was in geladen, niet de hele constante tijd door last van, niet zoals bij de nieuwste versie, echter kon ik via diezelfde weg, wel nagaan, of het database verwijderen zinvol werd, want hij ging in de nieuwste versie: Daarna ook weer gewoon normaal de database inladen (Dit testte ik uit, door als eerste stap alleen de database te verwijderen, en dan te bekijken, wat het programma zou doen, via de nieuwste versie) alleen punt is: Spotnet nieuwste versie werkt niet, ik ben erachter gekomen, dat hij Spotnet 2.0 welke dan ook van de lijst, niet zal weergeven in je Program Files map en in Configuratiescherm, geeft hij hem ook niet weer zoals het zou horen, (Ga maar eens na, wanneer je die nieuwste versies download, in wezen installeert hij niks, hij start gewoon Spotnet gelijk op, dit houd dus in: Dat die nieuwste versies hier op deze site niet goed zijn), er komt namelijk geen icoontje bij in beeld, dit doet hij wel bij de 1.8.6.3.
Geen idee daarnaast, waarom ik eerder nog wel via die versie (qua de nieuwste) gewoon normaal wat kon doen met Spotnet, maar in wezen is er gewoon heel wat flinks mis mee.
Dit zal hopelijk de oplossing ook wezen voor anderen.
Ik ben er weer blij mee, bij mij werkt het weer.