Pagina 1 van 1

Wie kan me hier mee helpen?

Geplaatst: 07 sep 2016, 16:31
door DamnBosje
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.6.3 en 2.0.0.210
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: 5EuroUsenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: alt.Binz
Wanneer begon je probleem?: gisteren.
Ik heb alleen mijn pc opnieuw gestart
Geef een beschrijving van je probleem: Een pop up met de tekst
Scannen naar updates fout.: The connection was aborted by the .NET framework or underlying socket provider. (925)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Usenet provider gebeld, maar die laat niets van zich horen.
Beide versies 1.8.6.3 en 2.0
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" Buggy="true" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader.5eurousenet.com" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Wie kan me hier mee helpen?

Geplaatst: 09 sep 2016, 21:37
door DamnBosje
Helemaal niemand met een oplossing?

Re: Wie kan me hier mee helpen?

Geplaatst: 11 sep 2016, 08:52
door EindBaas
Heb je al een andere usenet provider geprobeerd ? Probeer daarnaast .NET framework eens te herinstalleren op je PC.

Re: Wie kan me hier mee helpen?

Geplaatst: 11 sep 2016, 11:17
door DamnBosje
Ja nu ik weer met Eweka werk is het weer in orde.