Pagina 1 van 1

Dubbel ID

Geplaatst: 22 aug 2016, 15:03
door Guillaumpie
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.o.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: bulknews
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: Newsleecher
Wanneer begon je probleem?: pas achtergekomen
Geef een beschrijving van je probleem: Ik gebruik een PC! Mijn zoon gebruikt een laptop! Beiden gebruiken hier dezelfde Spotnet op. Op beide machines zit hetzelfde ID, Als mijn zoon via zijn laptop een reactie plaatst is het ID daarbij exact gelijk aan dat van mijn PC. Ik weet niet wat hij uitgehaald heeft. Ik zou dus graag mijn ID veranderen en vervolgens mijn PC op slot zetten.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik zou niet weten hoe dit op te lossen. Ja O.S. opnieuw installeren. Maar dat is teveel gevraagd. Dan moet alles opnieuw ge??nstalleerd worden
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Ik zou graag mijn ID willen veranderen Zie hierboven WAAROM. Maar ik weet niet of dit mogelijk is. Graag advies indien dit mogelijk is. Ik heb Spotnet backup incl. Spotnet gebruikers ID (daar heb ik nu dus niets aan :facepalm:

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 22 aug 2016, 16:32
door EindBaas
Dit komt inderdaad door de backup incl gebruikers ID. Als je een schone installatie uitvoert op 1 van de 2 PC's(Ik zou de laptop van je zoon doen)

Dan heeft hij een nieuw ID.

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 22 aug 2016, 16:37
door Guillaumpie
Ik vermoed ook dat mijn zoon zo mijn ID bij hem geplaatst heeft! Maar ik kan niet zomaar bij hem zijn OS vernieuwen. Het is wel een oplossing maar niet uitvoerbaar (studie materiaal)

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 23 aug 2016, 07:10
door EindBaas
Een complete herinstallatie van spotnet zou afdoende moeten zijn. Dit kun je uiteraard ook bij je zelf doen.
Je hoeft niet het gehele besturingssyteem opnieuw te installeren.

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 23 aug 2016, 09:17
door Guillaumpie
Inmiddels Spotnet opnieuw geïnstalleerd *.DBS en *.DBC files verwijderd. Schoon begonnen dus, alleen het ID is gelijk gebleven! Volgens mij logisch omdat deze uit je OS wordt gehaald

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 23 aug 2016, 18:48
door mesa57
Spotnet 2.0 heeft een eigen support topic :
viewtopic.php?f=1&t=7386

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 24 aug 2016, 14:39
door Guillaumpie
Waarom heb ik dit "Support Request Template" eigenlijk moeten invullen? Om door jullie niet gelezen te worden.??

Mijn zoon heeft, hoogstwaarschijnlijk, mijn ID ge****! Ik heb zelf nog wel mijn eigen id maar hij gebruikt het nu ook op zijn laptop Ik wil nu voor mezelf een ander ID hebben zodat hier geen misverstanden over ontstaan. Dus een ID wat ik eventueel zelf zou kunnen maken. Dat is het probleem.

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 24 aug 2016, 15:13
door mesa57
Sorry, maar ik kan geen support voor spotnet 2.0 geven, dat moet de ontwikkelaar zelf doen.
Wel uiteraard voor spotnet (classic) 1.8.6.3 en spotweb.

Re: Dubbel ID

Geplaatst: 24 aug 2016, 15:24
door Guillaumpie
mesa57 schreef:Sorry, maar ik kan geen support voor spotnet 2.0 geven, dat moet de ontwikkelaar zelf doen.
Wel uiteraard voor spotnet (classic) 1.8.6.3 en spotweb.
maar volgens mij gebruiken beide versies het ID wat in de OS staat. Bovendien mijn zoon gebruikt v.1.8.6.3!