Ontbrekende posts
Geplaatst: 13 mei 2016, 17:45
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows defender, malwarebytes
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: speelt zeker al een jaar of 2, denk ik...
Geef een beschrijving van je probleem: Het valt me al een hele tijd, meerdere jaren dus, op dat ik lang niet alle headers binnenkrijg. Vaak ontdek ik na een tijdje dat ik al enige tijd geen nieuwe afleveringen van bijv. een serie heb gezien. Als ik dan gericht op naam ga zoeken, blijken deze wel degelijk binnen te halen te zijn. Gebeurt zeker niet altijd, maar wel heel vaak. Sommige series haal ik gewoon netjes binnen...
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Niet iets in het bijzonder eigenlijk; heb eerder al wel verschillende Spotnet installaties gehad en opnieuw ge??nstalleerd, database opnieuw binnengehaald e.d., en verschillende providers gehad. Maakt allemaal niets uit...
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.172
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows defender, malwarebytes
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: speelt zeker al een jaar of 2, denk ik...
Geef een beschrijving van je probleem: Het valt me al een hele tijd, meerdere jaren dus, op dat ik lang niet alle headers binnenkrijg. Vaak ontdek ik na een tijdje dat ik al enige tijd geen nieuwe afleveringen van bijv. een serie heb gezien. Als ik dan gericht op naam ga zoeken, blijken deze wel degelijk binnen te halen te zijn. Gebeurt zeker niet altijd, maar wel heel vaak. Sommige series haal ik gewoon netjes binnen...
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Niet iets in het bijzonder eigenlijk; heb eerder al wel verschillende Spotnet installaties gehad en opnieuw ge??nstalleerd, database opnieuw binnengehaald e.d., en verschillende providers gehad. Maakt allemaal niets uit...
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.