Pagina 1 van 1

downloadlimiet bereikt 482

Geplaatst: 15 feb 2016, 19:58
door Jan Schoonhoven
In gebruik al geruime tijd Spotnet 2.0 tot volle tevredenheid.
Vorige week donderdag kreeg ik plotseling de melding: 482 Downloadlimiet bereikt door .... (emailadres).

Ik heb geen idee welke limiet dat is. Als ik in een maand meer dan 80 GB heb gedownload, dan krijg ik daarvan een melding van Ziggo. Maar deze maand had in nog niet veel Gb gedownload, maar krijg wel deze melding.
Spotnet opnieuw installeren heeft niets geholpen.

Wat kan er aan de hand zijn?

Groet, Jan

Re: downloadlimiet bereikt 482

Geplaatst: 16 feb 2016, 09:43
door mesa57
Ik denk toch dat je even bij ZIggo moet informeren.
Op mijn Ziggo kun je wel zien hoeveel je al verbruikt hebt.

Re: downloadlimiet bereikt 482

Geplaatst: 17 feb 2016, 13:55
door Jan Schoonhoven
Het is ontstaan door wijziging in het abonnement; vanaf dat moment kun je niet meer gebruik maken van de gratis diensten en krijg je de melding dat de downloadlimiet is bereikt.
Het staat allemaal wel ergens, maar dat is - zeker gezien alle reacties op de diverse fora - lang niet altijd duidelijk te vinden.
Groet, Jan

Re: downloadlimiet bereikt 482

Geplaatst: 17 feb 2016, 16:27
door mesa57
Beetje onduidelijke foutboodschap. Maar ze zullen wel gewoon de limiet voor nieuwe abo's op 0 gezet hebben.