Pagina 1 van 2
Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 15:55
door Yannis
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Eerst 2 nu weer 1.8.1.
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pureusenet
Welke Internet Provider heb je?: MEO (Portugal)
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Free / Windows
Met welk programma download je?: Spotnet / Grabit
Wanneer begon je probleem?: 20-01-2016 om 12:59
Geef een beschrijving van je probleem: Ik had de nieuwe versie van Spotnet ge??nstalleerd. Bij het opbouwen van de database kwam hij niet verder dan spots tot 12:59.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Later op de dag en vandaag nog een aantal keren geprobeerd maar geen resultaat. De daatbase weggegooid en opnieuw opgebouwd. Zelfde probleem, Spotnet 2 volledig verwijderd en opnieuw ge??nstalleerd. Geen verandering. Spotnet 2 verwijderd en 1.8.1. weer ge??nstalleerd. Geen verandering.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 17:52
door metjaap
Ik heb hetzelfde probleem, gebruik ook pureusenet !
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:16
door murdock
ik heb het zelfde probleem, spotnet en spotlite wil niet meer bij werken. ik gebruik ook pure usenet
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:23
door prademak
ook bij mij werkt ie niet meer.....
ik gebruik news.sunnyusenet.com
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:29
door barbarian1962
Hier ook hetzelfde probleem vanaf gistermiddag 14:32 uur. Haalt geen spots meer binnen. Zit ook op pureusenet.
Ik gebruik SpotLite op mijn Mac.
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:42
door Buldogje
Hier werkt het ook niet. Haalt geen nieuwe spots meer binnen met news.sunnyusenet.com
hoop op een snelle oplossing hier voor.
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 18:50
door McMent
Het probleem ligt bij de moedermaatschappij Highwinds :
Deze providers zitten allemaal bij highwinds.com :
Extremeusenet
123Usenet
MijnUsenet
PureUsenet
SunnyUsenet
TransXS
UsenetByOrder
UsenetCompany
Usenet.Pro
Voordeligusenet
XLned
Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 19:46
door udc
Geachte klant,
Bedankt voor uw aanvraag.
Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.
We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.
http://www.spot-net.nl/
N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.
Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Spotnet haalt geen spots meer binnen...
Geplaatst: 21 jan 2016, 19:47
door Tonnies
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pureusenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: woensdagmiddag 20 januari 2016. Ik heb niks aangepast aan de PC configuratie en niks geinstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet haalt geen nieuwe spots meer binnen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Nog niks, alleen op de forums gekeken
Schone installatie: Nee
XML bestand.:
Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 19:47] --
Sinds gistermiddag 14:39 haalt Spotnet geen spots meer binnen, graag hulp

Re: Spotnet database werkt niet meer bij
Geplaatst: 21 jan 2016, 19:55
door Blauwbek
McMent schreef:Het probleem ligt bij de moedermaatschappij Highwinds :
Deze providers zitten allemaal bij highwinds.com :
Extremeusenet
123Usenet
MijnUsenet
PureUsenet
SunnyUsenet
TransXS
UsenetByOrder
UsenetCompany
Usenet.Pro
Voordeligusenet
XLned
Dit lijkt inderdaad het geval, laten we het even afwachten.