Pagina 1 van 2

Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 15:10
door sgs05
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset
Met welk programma download je?: Newsleecher
Wanneer begon je probleem?: 20 januari
Geef een beschrijving van je probleem: kan database niet meer bijwerken
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Eerst opnieuw geconfigureerd, daarna nieuwste versie van Spotnet geïnstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0"?>

-<Spotnet>

<Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Server="news.pureusenet.nl" Type="Headers"/>

<Server Connections="6" SSL="0" Port="119" Server="news.pureusenet.nl" Type="Downloads"/>

<Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Server="news.pureusenet.nl" Type="Uploads"/>

</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 15:14
door Trebor
Ben benieuwd naar de reacties en eventuele oplossingen. Bij mij hetzelfde probleem dat optrad op 20-01-2016 om 14.39 uur en betrof ook Spotlite. Herinstallatie heeft niet geholpen.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 15:17
door martijnk
Is al een post van:

http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=7764

Ik heb hetzelfde met Pureusenet en ik lees anderen ook die Sunny gebruiken. Met Usenetserver werkt het wel bij mij.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 15:29
door Crazyking93
Hier helaas ook het probleem met Sunny Usenet en SpotNet 1.8.5.6. ...
Er is hier volgens mij nog geen oplossing voor :(

-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2016, 15:30] --

Hier helaas ook het zelfde probleem met Sunny Usenet en SpotNet 1.8.5.6 ......
Ik hoop snel voor een oplossing want het is toch wel zonder van het geld zo met een payserver :(

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 15:44
door byingbob
aan deze zijde doet ie het ook niet meer gisteren om 14:39 vloog ie eruit . ik gebruikte een oude versie van spotnet en heb nu de versie 2.0.0.158 geïnstalleerd en het probleem is nog steeds hetzelfde. dus wat hulp zou lekker zijn.

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 200158
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?:AVG
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: 20 januari
Geef een beschrijving van je probleem: kan database niet meer bijwerken
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: oude spotnet eraf gehaald , daarna nieuwste versie van Spotnet geïnstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 16:25
door Justin99
Bij mij ook sinds gistermiddag geen database update meer.
Heb Windows 10, 64 bit en pureusenet.
Schone installatie heeft niet geholpen.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 16:47
door roberto
Heb ook geen updates meer sinds gisteren 14:39.
Ben benieuwd wanneer het verholpen is.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 17:31
door Coltaine
Kreeg dit standaard antwoord van Pureusenet support:


Geachte klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Let op: Spotnet is niet van Pure Usenet. Pure Usenet is aan geen enkel programma verbonden.

We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.

http://www.spot-net.nl/

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!

Met vriendelijke groeten,

--
*** PureUsenet Customer Support
<support@pureusenet.nl>


Daar schieten we dus niks mee op

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 18:22
door Tanja1970
Ik heb ook Spotnet, versie 1.8.1, provider Ziggo, Pure usenet.
Hij haalt geen nieuwe spots meer binnen.
Newsleecher doet het wel gewoon.

Re: Kan Spotnet sinds gisteren niet meer bijwerken

Geplaatst: 21 jan 2016, 18:30
door dyep
Ik heb hetzelfde probleem: w7, ziggo, pure usenet, spotnet 181.
Als ik dit allemaal zo lees, kan het toch niet veel anders dan een sportnet probleem te zijn.