help
Geplaatst: 05 jan 2016, 00:15
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: xs news
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: essent
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds ik nieuwe laptop met windows 10 heb
Geef een beschrijving van je probleem: help.ik heb spotnet opnieuw gedownload op mijn nieuwe laptop met windows 10.nu krijg ik elke keer een melding te zien met comment starter unable to open database file, ik heb nu de nieuwste versie van spotnet gedownload maar kan geen reacties ontvangen en dat is lastig als je met grabbit wilt downloaden als met pijl niet lukt,wat kan ik hier aan doen?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw gedownload
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: xs news
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: essent
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds ik nieuwe laptop met windows 10 heb
Geef een beschrijving van je probleem: help.ik heb spotnet opnieuw gedownload op mijn nieuwe laptop met windows 10.nu krijg ik elke keer een melding te zien met comment starter unable to open database file, ik heb nu de nieuwste versie van spotnet gedownload maar kan geen reacties ontvangen en dat is lastig als je met grabbit wilt downloaden als met pijl niet lukt,wat kan ik hier aan doen?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw gedownload
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.