Pagina 1 van 1

help

Geplaatst: 05 jan 2016, 00:15
door m.griensven2
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 8.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: xs news
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: essent
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: sinds ik nieuwe laptop met windows 10 heb
Geef een beschrijving van je probleem: help.ik heb spotnet opnieuw gedownload op mijn nieuwe laptop met windows 10.nu krijg ik elke keer een melding te zien met comment starter unable to open database file, ik heb nu de nieuwste versie van spotnet gedownload maar kan geen reacties ontvangen en dat is lastig als je met grabbit wilt downloaden als met pijl niet lukt,wat kan ik hier aan doen?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw gedownload
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: help

Geplaatst: 06 jan 2016, 09:13
door mesa57
Heb je spotnet 1.8.5.0 al gedownload en geinstalleerd ?
Voor download, zie link in mijn onderschrift.

Re: help

Geplaatst: 08 jan 2016, 07:38
door m.griensven2
bedankt voor de tip
helaas ik krijg nog steeds een foutmelding
krijg nog steeds geen reacties te zien,daardoor kan ik niet via grabbit downloaden als pijl niet lukt
heb wel windows 10

Re: help

Geplaatst: 08 jan 2016, 10:12
door mesa57
Spotnet 1.8.5.4 is uitgebreid getest onder windows 10.
Probeer het bestand eindigend op .dbc eens te verwijderen uit c:\programdata\spotnet

Re: help

Geplaatst: 09 jan 2016, 08:12
door m.griensven2
hallo
bedankt voor de reacties
uiteindelijk heb ik maar spotnet 2 gedownload en nu werkt spotnet weer prima,ontvang nu weer reacties