*Opgelost* Error 512 bij downloaden spots
Geplaatst: 20 dec 2015, 15:02
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Waarschijnlijk is dit probleem begonnen toen ik van win7 naar win10 ben geupgrade, en bleef het toen ik weer terug naar win7 ging
Geef een beschrijving van je probleem: bij bepaalde spots krijg ik een error met veel vreemde tekens, gevolgd door "(512)"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet opnieuw geinstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: Geen antwoord gegeven
Wanneer begon je probleem?: Waarschijnlijk is dit probleem begonnen toen ik van win7 naar win10 ben geupgrade, en bleef het toen ik weer terug naar win7 ging
Geef een beschrijving van je probleem: bij bepaalde spots krijg ik een error met veel vreemde tekens, gevolgd door "(512)"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet opnieuw geinstalleerd
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.