Pagina 1 van 1

Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 04 nov 2015, 22:43
door klavertje
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.135
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: sunnyusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziigo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Na de update naar versie 2.0.0.135
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik spotnet opstart duurt het een ineens veel langer voordat ik kan zien welke spots er nieuw zijn.
Ik zit tegen een griijs scherm aan te kijken met een "wheel of patience".
Behalve de update van Sppotnet is er helemaal niets verandert in de configuratie op mijn pc.
Voor de update was er na het opstartne van spotnet snel een resultaat van het zoeken naar nieuwe spots te zien!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Niets
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 05 nov 2015, 00:04
door Leppard
Inderdaad na updaten naar versie 2.0.0.135 heb ik ook een lange laadtijd. :!:

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 05 nov 2015, 04:33
door JD60
Hier ook. Melding geen spots gevonden en het beeld blijft grijs. Ook oudere spots worden niet getoond #bug Verder superblij met de doorontwikkeling van Spotnet :thanku:

UPDATE: Eerste keer opstarten Spotnet gaat als gewoonlijk, snel dus. Daarna, zonder dat de pc is uitgeweest, duurt het erg lang

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 05 nov 2015, 04:49
door paku
heb hetzelfde hier - hoe zet je terug naar de vorige versie?

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 05 nov 2015, 19:27
door klavertje
En vraag me niet wat er is veranderd, maar sinds vanmiddag zit er weer wat snelheid in....en ik heb niets gewijzigd of e.d.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 05 nov 2015, 19:32] --

Te vroeg gejuigd......net weer opgestart, en ik moet weer (te) lang wachten.
Kunnen we niet terug naar de vorig versie, of komt er snel een update om dez "bug" om zeep te helpen...

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 07 nov 2015, 09:04
door Abacadabra
Same probs hier. :cry:

Windows 10/64bits
Cheapnews & KPN
ESET AV&FW
Spotnet 2.0.0.135

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 08 nov 2015, 09:27
door Grandad
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.135
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: pureusenet
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Na de update naar versie 2.0.0.135
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik spotnet opstart duurt het een ineens veel langer voordat ik kan zien welke spots er nieuw zijn.
Ik zit tegen een grijs scherm aan te kijken met een "wheel of patience".
Behalve de update van Spotnet is er helemaal niets verandert in mijn pc.
Voor de update was er na het opstarten van spotnet snel een resultaat van het zoeken naar nieuwe spots te zien!
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Na de opstart sluit ik Spotnet af dan weer aan dan na dit twee maal te hebben gedaan krijg ik de nieuwe spots wel te zien
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

dus de vraag of hier al een oplossing voor is

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 08 nov 2015, 14:08
door herozen
Dit heb ik ook.

Re: Lang wachten op zoekresultaat nieuwe spots

Geplaatst: 08 nov 2015, 19:17
door paku
nieuwe update lijkt het probleen opgelost te hebben..