Pagina 1 van 1

Kan geen spot aanmelden [opgelost]

Geplaatst: 02 jun 2015, 21:58
door MrSPoTLiTe
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SuperNews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo (eerst UPC)
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.1
Met welk programma download je?: NewsLeecher (soms Spotnet)
Wanneer begon je probleem?: Zodra ik een spot wilde aanmelden
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een spot wil aanmelden, alle benodigde gegevens te hebben ingevult en op "Toevoegen" klik, blijf ik een "is bezig" animatie/cursor zien waarna Spotnet de melding "Kan plaatje niet posten? Details: Socket closed. (954)" laat zien.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet verwijderd inclusief alles onder \Programdata\Spotnet\ en opnieuw erop gezet.

CheckSignatures (in settings.xml) op False gezet

De afbeelding in een andere map geplaatst
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

EDIT: Heb het probleem weten op te lossen door de afbeelding (jpg) op te slaan als een png :shock: (raar maar waar... ben hier uren mee bezig geweest...)