Kan geen spot aanmelden [opgelost]
Geplaatst: 02 jun 2015, 21:58
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SuperNews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo (eerst UPC)
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.1
Met welk programma download je?: NewsLeecher (soms Spotnet)
Wanneer begon je probleem?: Zodra ik een spot wilde aanmelden
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een spot wil aanmelden, alle benodigde gegevens te hebben ingevult en op "Toevoegen" klik, blijf ik een "is bezig" animatie/cursor zien waarna Spotnet de melding "Kan plaatje niet posten? Details: Socket closed. (954)" laat zien.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet verwijderd inclusief alles onder \Programdata\Spotnet\ en opnieuw erop gezet.
CheckSignatures (in settings.xml) op False gezet
De afbeelding in een andere map geplaatst
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
EDIT: Heb het probleem weten op te lossen door de afbeelding (jpg) op te slaan als een png
(raar maar waar... ben hier uren mee bezig geweest...)
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.4.2
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SuperNews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo (eerst UPC)
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET NOD32 Antivirus 8.0.304.1
Met welk programma download je?: NewsLeecher (soms Spotnet)
Wanneer begon je probleem?: Zodra ik een spot wilde aanmelden
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik een spot wil aanmelden, alle benodigde gegevens te hebben ingevult en op "Toevoegen" klik, blijf ik een "is bezig" animatie/cursor zien waarna Spotnet de melding "Kan plaatje niet posten? Details: Socket closed. (954)" laat zien.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet verwijderd inclusief alles onder \Programdata\Spotnet\ en opnieuw erop gezet.
CheckSignatures (in settings.xml) op False gezet
De afbeelding in een andere map geplaatst
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
EDIT: Heb het probleem weten op te lossen door de afbeelding (jpg) op te slaan als een png
