Spotnet ineens traag
Geplaatst: 21 feb 2015, 12:09
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Comodo
Met welk programma download je?: Alleen met Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag 21 februari
Geef een beschrijving van je probleem: Ik zit een uurtje op Spotnet en de downloadsnelheid is een stuk lager als gisteravond
Het ligt niet aan Ziggo want een speedtest geeft de voor mij normale snelheid van 91.3 Mbps, die haal ik altijd.Ook de pingtest is goed
Is het een serverprobleem bij Spotnet of is het erg druk door het slechte weer?
Downloads mislukken ook, zijn niet compleet daar heb ik al tijden geen last van gehad.
Kan het te maken hebben met een Windows update van gisteravond? ( KB 2977629 staat er niet op bij mij)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Verbindingen van 12 naar 16 verhoogt, gaf geen verbetering
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Comodo
Met welk programma download je?: Alleen met Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag 21 februari
Geef een beschrijving van je probleem: Ik zit een uurtje op Spotnet en de downloadsnelheid is een stuk lager als gisteravond
Het ligt niet aan Ziggo want een speedtest geeft de voor mij normale snelheid van 91.3 Mbps, die haal ik altijd.Ook de pingtest is goed
Is het een serverprobleem bij Spotnet of is het erg druk door het slechte weer?
Downloads mislukken ook, zijn niet compleet daar heb ik al tijden geen last van gehad.
Kan het te maken hebben met een Windows update van gisteravond? ( KB 2977629 staat er niet op bij mij)
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Verbindingen van 12 naar 16 verhoogt, gaf geen verbetering
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.