Pagina 1 van 2

Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 23 nov 2014, 20:18
door bruce the boss
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Sunny usenet
Welke Internet Provider heb je?: Telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ESET
Met welk programma download je?: Newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Ik heb malware verwijderd d.m.v. malwarebytes
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan Spotnet niet meer opstarten en krijg direct dat er "een" probleem is.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik heb Spotnet verwijderd en daarvoor ook de Spotnet_removal_tool gbruikt.

Spotnet opnieuw ge??nstalleerd maar het probleem blijft
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 23 nov 2014, 23:04
door Blauwbek
kan je iets gedetailleerder zijn? 'een probleem' is namelijk zo vaag als je het krijgen gaat. is er ergens een meer informatie knop?

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 18:20
door bruce the boss
Dat is de enige melding die ik krijg

Spotnet werkt niet meer
Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als een oplossing beschikbaar is.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 nov 2014, 18:25] --

Ik lees op het forum dat het zou kunnen helpen om .Net Framework opnieuw te installeren maar waar kan ik het vinden om die eerst te verwijderen want ik zie hem niet bij "programma's en onderdelen"

-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 nov 2014, 18:48] --

OS: Windows 8.1 Pro (v6.3.9600) | X64 | | Nederlands
Windows directory: C:\Windows
Processor: AMD A8-6600K APU with Radeon(tm) HD Graphics
Geïnstalleerd geheugen (RAM): 4 GB
Microsoft Net Framework 4 v4.5.51641
Anti-Virus/Firewall: ESET NOD32 Antivirus 7.0 - Ingeschakeld
ieframe.dll v11.0.9600.17416
ieframe.dll gemaakt op: 13-11-2014 17:02 | gewijzigd: 31-10-2014 03:30
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe v1.8.1 | SABnzbd.exe v0.6.10

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by SST v1.0e

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 18:50
door Blauwbek
heb je de dbcloader l eens gebruikt?

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 19:09
door bruce the boss
Dan krijg ik de melding:

Socket error #10061
Connection refused

-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 nov 2014, 19:11] --

00:00.016 C:\ProgramData\SpotNet\.dbc aangemaakt
00:00.016 Reacties in databases leegmaken
00:01.063 Kan niet met de server verbinden : Socket Error # 10061
Connection refused.
00:01.063 Committen van de database
00:01.063 Klaar, 0 reacties toegevoegd

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 19:55
door Blauwbek
heb je wel de juiste gegevens ingevoerd in spotnet?

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 21:35
door bruce the boss
Ik kan niets invoeren in Spotnet want die start niet op. Ik krijg een schermpje met de bovenstaande tekst maar volgens mij is dat een windows melding en geen melding van spotnet.

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 21:58
door Ypsos
Ziet het "scherm" er zo uit >>> http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... #location1 ?

Zo ja:
Klik op: Details van probleem weergeven:
(de foutmelding kun je selecteren en kopiëren, plak de gekopieerde tekst in je bericht of maak een screenshot.)

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 22:26
door bruce the boss
Afbeelding

Dit is de melding die ik krijg en het is niet mogelijk om verdere details te krijgen. Ik heb de desbetreffende update gisteren al verwijderd maar helaas werkt dat ook niet.

Re: Spotnet start niet meer op

Geplaatst: 24 nov 2014, 23:02
door Ypsos
bruce the boss schreef:Dit is de melding die ik krijg en het is niet mogelijk om verdere details te krijgen. Ik heb de desbetreffende update gisteren al verwijderd maar helaas werkt dat ook niet.
idd, details kun je niet bekijken.
KB2977629 had je verwijderd?

KB2977629 verwijderen heeft geen zin, daar is weer een update voor geweest KB2987107, waarna het probleem was verholpen. De laatste Windows update (11-11-2014) voor IE zit in KB3003057