Pagina 1 van 1

'' geen nieuwe spots gevonden"

Geplaatst: 20 okt 2014, 19:18
door twintwin
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: '' geen nieuwe spots gevonden"

Geplaatst: 20 okt 2014, 20:06
door Ypsos
twintwin schreef:Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Kijk dat is nou het voordeel als je een eigen topic aanmaakt :goed:
i.p.v. ook dezelfde klachten
usenet4u schreef:Storingsmelding:

20-10-2014.

Vandaag wordt de software van de headerservers vervangen door een nieuwere variant, hierna is er een hogere headerretentie beschikbaar. (deze was afhankelijk van de groep maximaal 400 dagen)

Indien u gebruikt maakt van headers / groepen dient u deze opnieuw in te laden in uw newsreader.
Spotnet gebruikers zullen waarschijnlijk het programma opnieuw dienen te installeren, zie hiervoor deze link: http://usenet4u.nl/forum/viewtopic.php?p=1696#1696

Bron

Re: '' geen nieuwe spots gevonden"

Geplaatst: 20 okt 2014, 20:48
door pvkan
Dank.
Dat was de oplossing !