'' geen nieuwe spots gevonden"
Geplaatst: 20 okt 2014, 19:18
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenet4u
Welke Internet Provider heb je?: concepts
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Panda global protection
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: vandaag, 20 oktober 2014
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet start zonder problemen op maar zegt dat er geen nieuwe spots zijn gevonden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht en poort 119 verandert in 443 en 564. geen oplossing. Updates vd pc bekeken, maar dan wordt het me toch iets te lastig.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.