Inloggen Ziggo lukt niet.........
Geplaatst: 16 sep 2014, 21:25
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset Nod32 antivirus
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik weet niet precies wat er verkeerd is gegaan. Ik heb wel het programma SABnzb gedownload.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan niet inloggen, foutmelding verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. Ik weet zeker dat ik de juiste gegevens; hoofdemailadres en wachtwoord gebruik.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ziggo gebeld voor juiste gegevens en deze kloppen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset Nod32 antivirus
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik weet niet precies wat er verkeerd is gegaan. Ik heb wel het programma SABnzb gedownload.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan niet inloggen, foutmelding verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. Ik weet zeker dat ik de juiste gegevens; hoofdemailadres en wachtwoord gebruik.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ziggo gebeld voor juiste gegevens en deze kloppen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.