Pagina 1 van 1

Inloggen Ziggo lukt niet.........

Geplaatst: 16 sep 2014, 21:25
door bartvanbaardwijkb
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset Nod32 antivirus
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik weet niet precies wat er verkeerd is gegaan. Ik heb wel het programma SABnzb gedownload.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik kan niet inloggen, foutmelding verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord. Ik weet zeker dat ik de juiste gegevens; hoofdemailadres en wachtwoord gebruik.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ziggo gebeld voor juiste gegevens en deze kloppen.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Inloggen Ziggo lukt niet.........

Geplaatst: 16 sep 2014, 22:03
door Blauwbek
probeer je de twee niet tegelijk te doen? dat kan namelijk niet.

Re: Inloggen Ziggo lukt niet.........

Geplaatst: 17 sep 2014, 20:22
door bartvanbaardwijkb
Blauwbek schreef:probeer je de twee niet tegelijk te doen? dat kan namelijk niet.
Heb nu spotnet 1.8.1 opnieuw gedownload. Sabnzdb is automatisch verwijderd.

Helaas krijg nog steeds de foutmelding; verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord.

Ik heb 1 hoofd emailadres bij Ziggo. Inloggen via webmail lukt wel.....

Hulp aub.

Re: Inloggen Ziggo lukt niet.........

Geplaatst: 22 sep 2014, 15:05
door mighty46
ik heb hetzelfde maar dan met KPN als provider en XSnews als Payserver, heb niets veranderd en probleem begon zo ineens

Re: Inloggen Ziggo lukt niet.........

Geplaatst: 22 sep 2014, 16:46
door mesa57
@bart : probeer eens of je met een newsreader zoals mesnews wel contact krijgt met news.ziggo.nl