unable to open the database file
Geplaatst: 14 jul 2014, 19:48
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: KPN
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: KPN
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: eerst kreeg ik mn problemen met versie 1.7.1 waarbij ik melding 32 kreeg. Nu 1.8.1 geinstalleerd .
Geef een beschrijving van je probleem: Na installatie 1.8.1. krijg ik Unable to open the database file en out of memory. Krijg uiteindelijk na lange wel films te zien en downloaden lukt soms ook, maar krijg geen reacties te zien en verder info .
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw versie 1.8.1 erop gezet, oplossingen gezocht op internet en spotnet.nl. Begreep ik helaas niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: KPN
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: KPN
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: eerst kreeg ik mn problemen met versie 1.7.1 waarbij ik melding 32 kreeg. Nu 1.8.1 geinstalleerd .
Geef een beschrijving van je probleem: Na installatie 1.8.1. krijg ik Unable to open the database file en out of memory. Krijg uiteindelijk na lange wel films te zien en downloaden lukt soms ook, maar krijg geen reacties te zien en verder info .
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: opnieuw versie 1.8.1 erop gezet, oplossingen gezocht op internet en spotnet.nl. Begreep ik helaas niet.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.