Pagina 1 van 1

Downloaden super sloom

Geplaatst: 04 jul 2014, 17:31
door reachplayer
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: xs usenet
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: f-secure
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Nadat ik hem voor het eerst had ge??nstalleerd, dus meteen
Geef een beschrijving van je probleem: Mijn Downloads doen het wel maar blijven hangen bij 160kb
Dus het duurt nogal lang voordat ik iets heb gedownload
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: op Google etc. gezocht en daar stond iets met server.xml
heb ik ook gedaan maar dat hielp niet
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Code 502

Geplaatst: 05 jul 2014, 10:33
door Dorstijn
hoi ik krijg de melding 502 authentication failed (502) wie weet wat ik moet doen?

Re: Downloaden super sloom

Geplaatst: 05 jul 2014, 12:51
door reachplayer
:lol: :lol: Ik denk dat je jou bericht wel in een nieuw onderwerp moet zetten

Re: Downloaden super sloom

Geplaatst: 14 jul 2014, 19:45
door Deleted User 10170
Het zou kunnen zijn dat het aantal verbindingen dat je bij de providerinstellingen hebt aangegeven, meer is dan volgens je provider is toegestaan. Vooral als je met diverse mensen met dezelfde providerinstellingen werkt. Ik had dat probleem eerst ook bij Eweka Usenet en ben toen overgestapt naar Extreme Usenet, waar het delen van dezelfde account toegestaan is. Daarmee was het probleem van de melding 501 opgelost.