Pagina 1 van 1

Spotnet geen verbinding meer na nieuw Modem.

Geplaatst: 02 jul 2014, 20:55
door leceur
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Ziggo en Easynews
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: alt.binz
Wanneer begon je probleem?: Vandaag heeft een Ziggo monteur een nieuw modem/router geinstalleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: Op twee verschillende pc's krijg ik met spotnet geen verbinding meer. Zowel een provider account aanmaken op Ziggo en/of easynews werkt niet. geen verbinding.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb op 1 PC Spotnet volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 jul 2014, 21:03] --

Tjonge jonge, net dit gepost en een ingeving! Blijkt aan de firewell in de modem te liggen. als ik ddie uitzet werkt Spotnet weer. Even kijken hoe ik alles kan dicht timmerren maar wel zo dat spotnet werkt :)

Re: Spotnet geen verbinding meer na nieuw Modem.

Geplaatst: 02 jul 2014, 21:37
door Ypsos
leceur,

Zie: Norton Internet Security --> De firewall gebruiken

Firewall => deze applicaties toestemming geven om verbinding te maken met internet:
C:\Program Files\Spotnet\SABnzbd.exe
C:\Program Files\Spotnet\Spotnet.exe

opmerking: voor een X64 systeem is dit;
C:\Program Files (x86)\Spotnet\SABnzbd.exe
C:\Program Files (x86)\Spotnet\Spotnet.exe
Meer over Spotnet en firewalls