Pagina 1 van 1

Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 13:47
door Ceesie15
Als ik dubbel klik op een film ofzo dan krijg ik de melding dat de server een time out heeft en geen verbinding kan leggen.
Ik heb een account bij eweka en dat ging bij ftd wel goed.
Wat kan ik doen of wat moet ik veranderen.

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 14:04
door bertoss
Ik heb exakt hetzelfde.Graag een oplossing svp.

gr. bertoss

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 16:00
door Neeke
Ik heb ook het time out probleem.
Idem via account eweka.

Wie weet de oplossing om ons van dit probleem af te helpen?????

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 17:52
door Sander101
Ik heb het ook sinds vanmorgen eigenlijk pas. Misschien zijn ze ergens mee bezig? Onderhoud ofzo?

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 17:55
door hjvbft

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 18:28
door Gast
Ook hier met eweka, newsreader100.eweka.nl

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 18:32
door Gast
Gast schreef:Ook hier met eweka, newsreader100.eweka.nl
Geef bij adres in: 81.171.64.102

Re: Time out

Geplaatst: 15 feb 2011, 19:25
door grensstreek
Bij deze even gezocht en vond het volgende voor iedereen die problemen heeft met eweka

Doe het volgende:
Zorg dat "alle bestanden weergeven" aanstaat. (mapopties, tabblad weergave)
Ga naar: als je windows 7 hebt C:\ProgramData\Spotnet\ en als je Windows XP hebt naar: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en open met KLADBLOK het bestand servers.xml. Je ziet dan 3 regels onder elkaar staan beginnende met "<Server Type =" Verander de eerste regel in: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Sla het op en de server -time out meldingen etc. zijn verleden tijd.
Je kan trouwens beter niet via Spotnet downloaden maar gewoon met je progie wat je gewend bent. NZB opslaan in Spotnet: bewerken, downloadknop, NZB opslaan.