Pagina 1 van 1

Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 27 mar 2014, 22:13
door robbie10
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: micrososft security essentials
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: Geen bijzonderheden, het probleem komt steeds vaker voor.
Geef een beschrijving van je probleem: Ik krijg vaker en vaker de melding:
kan NZB (nog) niet vinden, als de spot nog niet zo oud is probeer het later opnieuw.
Dit krijg ik bij diverse spots, groot en klein maar ook bij oude en bij zeer nieuwe spots.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 27 mar 2014, 22:30
door dmzx
Ziggo werkt met een retentie van maximaal 30 dagen. Daardoor kan je dus met Ziggo geen spots downloaden die ouder zijn dan 30 dagen.

heb jij het ook bij "zeer nieuwe spots"?

Re: Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 28 mar 2014, 17:53
door Wheaten
Eweka loopt voorop in het verwijderen van auteursbeschermend materiaal, denk dat dit oorzaak nummer 1 is.

Neem aan dat je deze melding krijgt binnen de categorie: "Beeld"
Heb je dit verschijnsel ook binnen de andere categorieën?

Re: Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 28 mar 2014, 19:57
door Eefje
Ik krijg regelmatig ook die melding bij heel recente posts (een paar dagen geleden gepost) bij de categorie "boeken".

Re: Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 28 mar 2014, 22:58
door robbie10
Ik kreeg de melding eerst alleen bij beeld.
Maar inmiddels ook bij boeken en strips.
Overigens weet ik dat ziggo een retentie heeft van 30dagen
MAAR
ik gebruik eweka

Re: Kan NZB nog niet vinden

Geplaatst: 29 mar 2014, 08:43
door Wheaten
@Robbie, probeer eens een andere categorie dan beeld, bv muziek.