Pagina 1 van 1

Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 25 okt 2013, 16:37
door sulieser
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo.news.nl
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: norton
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: spotnet geinstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: bij het downloaden krijg ik de melding
Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 25 okt 2013, 17:16
door Blauwbek
Heb je dit probleem altijd of alleen soms?
Als je het alleen soms hebt: wanneer? Oude spots? Nieuwe spots?

Re: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 25 okt 2013, 19:13
door Eefje
Loop soms tegen zelfde probleem aan. Overkomt mij af en toe bij een nieuwe spot. Als ik de melding krijg dat de NZB nog niet te vinden is is mijn ervaring dat ik ook later deze melding blijf krijgen en spot dus niet te downloaden blijft. Ik zit bij Ziggo, maak gebruik van Windows Vista en AVG virusscanner/firewall.

Re: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 25 okt 2013, 19:41
door ardy43
let op de retentie van Ziggo, download geen spots die ouder zijn dan 30 dagen.

Als het gaat om een spot op Spotnet, is het nog steeds mogelijk dat het bestand al eerder op usenet is gezet. En dus pas van de week door iemand op spotnet is aangemeld. Als je dat wilt controleren, kun je spotlite gebruiken. Dan kun je de leeftijd van het bestand zien.
zie Spotnet icm Ziggo alternatief

Probeer anders even of het wel lukt met een testaccount van een andere provider:Server gegevens ( gratis, betaald & providers ) :D

Re: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 29 okt 2013, 12:33
door sulieser
Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb bij zowel oude als nieuwe spots. Ik heb het ook al geprobeerd met een andere provider (betaald) maar daar krijg ik hetzelfde probleem.

Re: Kan NZB (nog) niet vinden

Geplaatst: 29 okt 2013, 12:35
door Blauwbek
kan je norton eens proberen uit te zetten / uninstalleren?
Geen reactie meer, daarom :locked: Heropenen is mogelijk, stuur me een PB
- ManiaK