Na de melding nieuwe spots gevonden blijft Spotnet hangen
Geplaatst: 04 okt 2013, 14:16
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Kreeg een foutmelding (sleutel niet gelding?) als ik een reactie wilde verzenden, heb toen de bestanden verwijderd in de map AppDat/roaming/microsoft verwijderd zoals beschreven was.
Daarna Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: De nieuwe spots worden gevonden maar verder gebeurd er niets meer. Ik heb wel eens de foutmelding: Fout tijdens het ophalen van de headers: Removed gekregen(bij het afsluiten via taakbeheer).
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Kreeg een foutmelding (sleutel niet gelding?) als ik een reactie wilde verzenden, heb toen de bestanden verwijderd in de map AppDat/roaming/microsoft verwijderd zoals beschreven was.
Daarna Spotnet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Geef een beschrijving van je probleem: De nieuwe spots worden gevonden maar verder gebeurd er niets meer. Ik heb wel eens de foutmelding: Fout tijdens het ophalen van de headers: Removed gekregen(bij het afsluiten via taakbeheer).
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.