Pagina 1 van 1

502 XLNED/ZIGGO

Geplaatst: 27 sep 2013, 21:37
door brokie
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: XLNED
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vandaag ... nieuwe versie geinstalleerd
Geef een beschrijving van je probleem: Gebruikte altijd al spotnet. Wilde een nieuwe versie installeren...heb mijn oude verwijdert en de nieuwe geinstalleerd. Bij het verbinden krijg ik nu 502 ... ik kan wel verbinden met een ander programma (AltBinz).
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: paar keer opnieuw geinstalleerd, google geraadpleegd maar ik kan het niet vinden
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Het xml bestand is nog leeg...wordt niet gevuld omdat ik na installatie geen verbinding kan maken.
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: 502 XLNED/ZIGGO

Geplaatst: 28 sep 2013, 13:40
door hjvbft
Topic over zelfde probleem
Samenvattend: Controleer de gebruikersnaam, wachtwoord, verdeling het aantal verbindingen als er meerdere programma's/pc's dezelfde account gegevens gelijktijdig gebruiken.

Re: 502 XLNED/ZIGGO

Geplaatst: 28 sep 2013, 15:49
door brokie
allemaal gedaan...ik heb nu even een gratis week bij pureusenet en alles werkt als een tierelier. Het probleem ligt dus waarschijnlijk bij XLNED of tussen Ziggo en XLNED. Ik heb XLNED al een mail gestuurd maar tot op heden niets vernomen
Geen reactie & onopgelost: :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK