Pagina 1 van 1

Spotnet laadt geen nieuwe posts

Geplaatst: 20 sep 2013, 22:13
door cca
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Norton
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na afsluiten nieuw abonnement bij Eweka
Geef een beschrijving van je probleem: spots laden niet. Overzicht blijft hangen op de laatste keer dat ik Spotnet heb gebruikt.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Nieuwe installatie
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<?xml version="1.0"?>
-<Spotnet>
 <Server Connections="2" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="textnews.eweka.nl" Type="Headers"/>
 <Server Connections="6" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="newsreader103.eweka.nl" Type="Downloads"/>
 <Server Connections="1" SSL="0" Port="119" Password="" Username="" Server="upload.eweka.nl" Type="Uploads"/> </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Spotnet laadt geen nieuwe posts

Geplaatst: 20 sep 2013, 22:41
door hjvbft
Sluit Spotnet en gebruik Spotnet database voor het verwijderen van de database.
Als hierna Spotnet gestart word zal er een nieuwe database gemaakt worden.