Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Oplossing Spotnet Problemen

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Kelly2592
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2016, 11:49
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN
Locatie: Roswinkel
Leeftijd: 32
Contacteer:

Oplossing Spotnet Problemen

#1

Bericht door Kelly2592 »

Stap 1: Verwijder je database, (Al helemaal, wanneer je dus een andere versie hebt, vanwege de database, werkt waarschijnlijk je spots bijwerken optie niet meer, begin dus eerst hiermee) Doe dit door op te zoeken SpotnetDatabase verwijderen zie daarvoor: viewtopic.php?f=1&t=6412.
Stap 2: Verwijder je huidige Spotnet versie, maakt niet uit welke versie dit betreft, verwijder hem gewoon
Stap 3: Neem Spotnet versie hier op deze site via: Spotnet Classic, pak daarop: 1.8.6.3 (wees ook niet bang, dat dit niet werkt via Windows 10, ik heb namelijk: Windows 10 Home).
Nu zouden je volledige problemen weg moeten zijn, want de database word immers weer opnieuw aangemaakt, dat gaat wel ff duren, maar dan heb je wel weer kans, dat je Spotnet weer goed draait.
Af en toe zeurt hij nog weleens, dat hij zegt: Spotnet reageert niet meer, maar heb er nadat de database er opnieuw was in geladen, niet de hele constante tijd door last van, niet zoals bij de nieuwste versie, echter kon ik via diezelfde weg, wel nagaan, of het database verwijderen zinvol werd, want hij ging in de nieuwste versie: Daarna ook weer gewoon normaal de database inladen (Dit testte ik uit, door als eerste stap alleen de database te verwijderen, en dan te bekijken, wat het programma zou doen, via de nieuwste versie) alleen punt is: Spotnet nieuwste versie werkt niet, ik ben erachter gekomen, dat hij Spotnet 2.0 welke dan ook van de lijst, niet zal weergeven in je Program Files map en in Configuratiescherm, geeft hij hem ook niet weer zoals het zou horen, (Ga maar eens na, wanneer je die nieuwste versies download, in wezen installeert hij niks, hij start gewoon Spotnet gelijk op, dit houd dus in: Dat die nieuwste versies hier op deze site niet goed zijn), er komt namelijk geen icoontje bij in beeld, dit doet hij wel bij de 1.8.6.3.
Geen idee daarnaast, waarom ik eerder nog wel via die versie (qua de nieuwste) gewoon normaal wat kon doen met Spotnet, maar in wezen is er gewoon heel wat flinks mis mee.
Dit zal hopelijk de oplossing ook wezen voor anderen.
Ik ben er weer blij mee, bij mij werkt het weer.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Kelly2592 op 17 sep 2016, 14:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Oplossing Spotnet Problemen

#2

Bericht door mesa57 »

Ik zou graag willen weten in wat voor situaties je de 'spotnet reageert niet meer' boodschap krijgt.
Is dat te reproduceren ?
Gebruikersavatar

Topicstarter
Kelly2592
Berichten: 6
Lid geworden op: 31 aug 2016, 11:49
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN
Locatie: Roswinkel
Leeftijd: 32
Contacteer:

Re: Oplossing Spotnet Problemen

#3

Bericht door Kelly2592 »

Mesa57: Nee dit valt erg mee, hij deed alleen bij mij, Spotnet reageert niet meer, toen ik de database weer opnieuw moest inladen, daarna valt het allemaal erg mee, en is het echt niet zo, dat hij na 1 minuut of 1 seconde, weer zelf af zou sluiten, zoals ik dat wel had bij de nieuwste versie, soms als hij niet reageert, hoeft het ook niet altijd aan het programma te liggen.
Dus al met al, geeft het voor mij geen irritatie, hij geeft geen enkele foutmeldingen meer en de database werkt hij gewoon weer normaal bij.
Dus al met al, geen problemen meer dus, af en toe als een programma niet reageert, kan ook voorkomen, maar ik zeg erbij, in het begin, kan dit met name dus komen, omdat je de hele database opnieuw moet inladen.
Hopelijk beantwoord dat je vraag.
Succes!!!.

Groetjes, Kelly
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Oplossing Spotnet Problemen

#4

Bericht door mesa57 »

Normaal gesproken blokkeert spotnet gedurende het laden de gui omdat de hoogste prioriteit aan het laden wordt gegeven en het beter is geen interactie toe te staan.
Het laden van spamberichten en bepalen van spotter-id's gebeurt echter wel asynchroon. Daarbij kan het wel eens voorkomen dat de database langer gelocked is als wenselijk. Het raadplegen van een spot (waarbij de database nodig is) kan dan wel een geblokkeerd worden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer