Pagina 1 van 1

Kan geen spots downloaden na installatie 1.8.1.1

Geplaatst: 19 sep 2013, 21:03
door Pietos
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Na installatie versie 1.8.1.1
Geef een beschrijving van je probleem: Na het niet meer ontvangen van nieuwe spots (aanpassing bij Eweka), heb ik met Spotnet removetool de oude versie van spotnet verwijderd. Daarna versie 1.8.1.1 ge??nstaleerd. NU wel spots ontvangen, echter wanneer ik wil downloaden verschijnt bij elke download het bericht"kan het NZB niet openen". Met de oude versie had ik hier geen problemen mee. Wie kan mij de verlossende tip geven zodat het weer werkt.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan geen spots downloaden na installatie 1.8.1.1

Geplaatst: 19 sep 2013, 21:59
door hjvbft
Controleer waarvoor de NZB knop is ingesteld en kies eventueel een andere optie bij Bewerken, Downloadknop.
Waarschijnlijk is er nu de optie "NZB openen" geselecteerd. Zo ja, selecteer dan de optie "Downloaden".

Toelichting opties:
Downloaden = NZB word geopend door SABnzbd die bij Spotnet zit.
NZB openen = NZB word geopend door het programma dat ingesteld staat voor NZB's (bijv. Newsleecher).
NZB opslaan = NZB word opgeslagen en kan in een ander programma geopend worden.

Re: Kan geen spots downloaden na installatie 1.8.1.1

Geplaatst: 29 sep 2013, 15:54
door freekvo
Ik heb dus ongeveer hetzelfde. Welke functie ik ook aan mijn downloadknop koppel, ik krijg steeds de melding: "Kan de NZB (nog) niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het dan later nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging."

Krijg ik bij elke spot, ook al zijn ze soms weken of maanden oud.

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: XS4ALL
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: F-Secure/Windows Firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: enkele weken geleden
Geen reactie meer in dit topic & onopgelost: :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK