Pagina 1 van 1

Foutcode 502: Insufficient credits (502)

Geplaatst: 13 sep 2013, 18:01
door Denniske
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Astraweb
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Bij het opstarten van het programma vandaag.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik spots wil binnenhalen/refreshen en dus ook tijdens het opstarten van spotnet, krijg ik de melding: 502 insufficient credits (502)

Deze melding verschijnt zodra spotnet gaat zoeken naar spots.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.


Het gaat dus om de volgende melding:

Afbeelding


Iemand suggesties?

Re: Foutcode 502: Insufficient credits (502)

Geplaatst: 13 sep 2013, 18:12
door hjvbft
Als er een blockaccount van Astraweb word gebruikt is het download tegoed waarschijnlijk op.
Controleer het tegoed via de site van Astraweb. Als blijkt dat het tegoed op is kan er tegoed bijgekocht worden.

Als alternatief kan Ziggo (met o.a. een lagere retentie en geen ssl) ingesteld worden in Spotnet.
Na het wisselen van usenet provider in Spotnet word er een nieuwe database gemaakt.

Re: Foutcode 502: Insufficient credits (502)

Geplaatst: 13 sep 2013, 18:22
door Denniske
Inderdaad het tegoed was op... :P Opgelost dus.
Thnx!