Pagina 1 van 1

foutmelding bij starten download

Geplaatst: 08 sep 2013, 14:50
door wendy424
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: grabbit
Wanneer begon je probleem?: toen ik wilde gaan downloaden
Geef een beschrijving van je probleem: als ik wil downloaden krijg ik een melding in beeld, download start overigens wel. de foutmelding is:
CommentStarter: GetComments: Datareader not available: SQlite error nu such table: comments
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 09 sep 2013, 05:05
door ManiaK
Lijkt me een corrupte database.

Sluit Spotnet.
Ga naar de Spotnetmap: c:\ProgramData\Spotnet
Verwijder of hernoem de databasebestanden (.dbs en .dbc) en start spotnet opnieuw op.
Dan wordt er een nieuwe database aangemaakt.

Voor het verwijderen van de database kun je ook Spotnet folders gebruiken.

Kom je er zo uit? Ik hoor graag van je of dat gelukt is! :thanks:

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 09 sep 2013, 14:08
door wendy424
Hoi. ik heb de bestanden bekeken op C:programfiles/spotnet maar er staat er geen 1 tussen die eindigt op .dbs of .dbc

zit ik dan wel goed of moet ik ergens anders zoeken?

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 09 sep 2013, 14:21
door ManiaK
Hai wendy...
Het is c:\ProgramData\Spotnet
Gebruik anders even het tooltje (spotnet folders: zie link hierboven) Dan hoef je niet te zoeken!
:goed:

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 11 sep 2013, 17:04
door wendy424
het is gelukt, hartstikke bedankt!

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 12 sep 2013, 08:45
door ManiaK
Goed zo!
Jij bedankt voor het melden dat het probleem is opgelost! :goed:

Re: foutmelding bij starten download

Geplaatst: 26 mei 2014, 19:59
door robert1981
hoi ik had de zelfde fout melding in spotnet 1.8.1 heb er allen een andere oplossing op gevonden die ik graag wil delen.
Ik ben bijna een week er mee bezig geweest.
ben op een gegeven moment in spotnet zelf gaan zoeken, want ondanks de foutmeldingen kon ik nog wel downloaden.
daar vond ik de spot, ''SQLite Expert Professional 35202439 Final" hier mee heb ik een SQLite-database bestand aangemaakt in de map "C:\ProgramData\Spotnet\Admin" deze "History1" vervolgens deze database gekopieerd naar "C:\ProgramData\Spotnet"
daarna spotnet opnieuw opgestart en klaar alle foutmeldingen verdwenen als sneeuw voor de zon

ik wist niet goed waar ik mn vinding moest plaatsen maar aangezien er best veel mensen dit probleem delen
moet ik dit met jullie delen als ik nog ergens mee van dienst kan zijn omtrend dit probleem ;)
ik help graag als ik kan :beer: