Hitnews: Sinds gisteren geen nieuwe posts
Geplaatst: 10 aug 2013, 20:04
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: SAB
Wanneer begon je probleem?: gisteravond
Geef een beschrijving van je probleem: nieuwe spots worden niet opgehaald. Spotnet lijkt wel een poging te doen maar vindt niets. laatste post die gemeld wordt is van gister rond 17:00. ook bij het aanmaken van een nieuwe db is dat de laatste.
hitnews doet verder gewoon wat ie moet doen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: DB verwijderd. schone install spotnet.ms .net upgrade naar 4.5 met de nodige reboots tussen de wijzigingen
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: SAB
Wanneer begon je probleem?: gisteravond
Geef een beschrijving van je probleem: nieuwe spots worden niet opgehaald. Spotnet lijkt wel een poging te doen maar vindt niets. laatste post die gemeld wordt is van gister rond 17:00. ook bij het aanmaken van een nieuwe db is dat de laatste.
hitnews doet verder gewoon wat ie moet doen.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: DB verwijderd. schone install spotnet.ms .net upgrade naar 4.5 met de nodige reboots tussen de wijzigingen
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.