Gelimiteerde Downloadsnelheid?!
Geplaatst: 15 jun 2013, 00:10
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Altijd zo geweest.
Geef een beschrijving van je probleem: Er lijkt iets mis te zijn met de interne spotnet download functie. Wanneer ik die gebruik haal ik een snelheid van rond de 4,9 MB/s. Wanneer ik Grabit of SabNZB gebruik haal ik gemiddeld 6,4 MB/s op een verbinding van 60 Mbit van Ziggo. Ik heb in alle bovengenoemde programma's het aantal verbindingen op 8 staan (het max. wat mijn eweka bied).
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Server nummer veranderd. Poort veranderd, verbindingen aangepast. De up-to-date SabNZB er af gegooid. Herinstallatie, Windows geupgrade en later nog eens opnieuw geïnstalleerd. Niks veranderd er aan de ogenschijnlijke limiet van de interne download functie.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Altijd zo geweest.
Geef een beschrijving van je probleem: Er lijkt iets mis te zijn met de interne spotnet download functie. Wanneer ik die gebruik haal ik een snelheid van rond de 4,9 MB/s. Wanneer ik Grabit of SabNZB gebruik haal ik gemiddeld 6,4 MB/s op een verbinding van 60 Mbit van Ziggo. Ik heb in alle bovengenoemde programma's het aantal verbindingen op 8 staan (het max. wat mijn eweka bied).
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Server nummer veranderd. Poort veranderd, verbindingen aangepast. De up-to-date SabNZB er af gegooid. Herinstallatie, Windows geupgrade en later nog eens opnieuw geïnstalleerd. Niks veranderd er aan de ogenschijnlijke limiet van de interne download functie.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.