Pagina 1 van 1

spotnet 502 fout...

Geplaatst: 01 jun 2013, 08:08
door marvin
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na een virus op mijn harde schijf heb ik spotnet opnieuw moeten installeren daarna begon het probleem.
Geef een beschrijving van je probleem: Pc heeft last gehad van een hardnekkig virus en heb het besturingsprogramma opnieuw moeten installeren, ook spotnet opnieuw erop gezet. Installeren ging goed en via de online hulp van Eweka de instellingen erop gezet. Nu krijg ik steeds met het opstarten van spotnet de melding "502 Authentication failed"...
Ik moet dan mijn gegevens opnieuw invullen zoals provider en wachtwoord/gebruikersnaam. Daarna zie ik wel de nieuwe lijst met updates maar als ik wil downloaden dan start de download niet en blijft hij zinloos in de downloadmap staan zonder ook maar een enkele mb binnen te halen... Zou dit te maken kunnen hebben met mijn vorig spotnet programma dat ik niet heb kunnen verwijderen? Ik heb met hetzelfde account ingelogd...
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: spotnet 502 fout...

Geplaatst: 04 jun 2013, 15:36
door ardy43
Hoi marvin,

Even als test probeer eens in te loggen met je Ziggo account, lukt dat wel?
kijk dit bericht over hoe in te loggen met Ziggo, Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo :)

Re: spotnet 502 fout...

Geplaatst: 04 jun 2013, 18:33
door marvin
Inloggen op ziggo lukt gewoon...

Re: spotnet 502 fout...

Geplaatst: 04 jun 2013, 18:43
door ardy43
Controleer eens of je de inloggegevens juist zijn?
Log eens in op Mijn Eweka


Mijn gegevens
Door in te loggen in Mijn Eweka met uw klantnummer en uw wachtwoord (LET OP: het wachtwoord is hoofdlettergevoelig) kunt u zelf uw klantgegevens en betaalgegevens bekijken. Hier kunt u ook zien hoeveel credits u nog heeft en tot wanneer uw account geldig is.

Tevens kunt u de aanwijzingen inzien voor de juiste serverinstellingen van uw news client.

De meest gemaakte fout is met het wachtwoord. Het wachtwoord kunt je het beste even met de hand intoetsen, omdat met kopieren/plakken ongewild vaak onzichtbare tekens en spaties meegekopieerd worden. Gebruik geen spaties en pas op met hoofdletters, het wachtwoord is hoofdlettergevoelig.

Re: spotnet 502 fout...

Geplaatst: 04 jun 2013, 20:10
door marvin
Deze optie heb ik inderdaad ook al geprobeerd, inloggen lukt gewoon. Ik krijg in Spotnet ook gewoon de lijsten te zien alleen het downloaden lukt niet...

Re: spotnet 502 fout...

Geplaatst: 04 jun 2013, 20:47
door ardy43
Neem anders nog even contact op met Eweka, en leg het probleem voor,en vraag of er iets mis is met je account,http://www.eweka.nl/nl/support/form/

Kijk ook nog even op Zoeken op het forum op Authentication + 502 + Eweka
Geen reactie meer van marvin, daarom :locked: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK