spotnet 502 fout...
Geplaatst: 01 jun 2013, 08:08
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na een virus op mijn harde schijf heb ik spotnet opnieuw moeten installeren daarna begon het probleem.
Geef een beschrijving van je probleem: Pc heeft last gehad van een hardnekkig virus en heb het besturingsprogramma opnieuw moeten installeren, ook spotnet opnieuw erop gezet. Installeren ging goed en via de online hulp van Eweka de instellingen erop gezet. Nu krijg ik steeds met het opstarten van spotnet de melding "502 Authentication failed"...
Ik moet dan mijn gegevens opnieuw invullen zoals provider en wachtwoord/gebruikersnaam. Daarna zie ik wel de nieuwe lijst met updates maar als ik wil downloaden dan start de download niet en blijft hij zinloos in de downloadmap staan zonder ook maar een enkele mb binnen te halen... Zou dit te maken kunnen hebben met mijn vorig spotnet programma dat ik niet heb kunnen verwijderen? Ik heb met hetzelfde account ingelogd...
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: microsoft security essentials
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na een virus op mijn harde schijf heb ik spotnet opnieuw moeten installeren daarna begon het probleem.
Geef een beschrijving van je probleem: Pc heeft last gehad van een hardnekkig virus en heb het besturingsprogramma opnieuw moeten installeren, ook spotnet opnieuw erop gezet. Installeren ging goed en via de online hulp van Eweka de instellingen erop gezet. Nu krijg ik steeds met het opstarten van spotnet de melding "502 Authentication failed"...
Ik moet dan mijn gegevens opnieuw invullen zoals provider en wachtwoord/gebruikersnaam. Daarna zie ik wel de nieuwe lijst met updates maar als ik wil downloaden dan start de download niet en blijft hij zinloos in de downloadmap staan zonder ook maar een enkele mb binnen te halen... Zou dit te maken kunnen hebben met mijn vorig spotnet programma dat ik niet heb kunnen verwijderen? Ik heb met hetzelfde account ingelogd...
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.