Pagina 1 van 1

blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 16:14
door soessoes
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: usenetserver.com
Welke Internet Provider heb je?: belgacom
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: bullguard
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: niets speciaals, is van ene op andere dag begonnen
Geef een beschrijving van je probleem: ik open spotnet, de overzichtslijst wordt weergegeven en geupdate, enkel als ik een spot aanklik en er de details van wil zien gaat er een niet tabje open, maar het scherm blijft leeg en het programma loopt meestal na 30 tal seconden vast (geen reactie meer op muisklikken)
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 18:20
door ardy43
Hoi soessoes,

Controleer het volgende; :D

Microsoft .NET Framework 4.0 is nodig om Spotnet juist te laten draaien. Zonder .NET Framework 4.0 werkt Spotnet gewoon niet! Het kan ook dat er bepaalde onderdelen (exe, dll's, registersleutels) niet goed zijn weggeschreven bij de installatie van .NET Framework 4, waardoor er fout meldingen ontstaan in Spotnet. Om errors uitsluiten m.b.t. Microsoft .NET Framework 4 is er de .NET Framework setup verification tool.
zie http://www.spot-net.nl/kb/article.php?a=166

Re: blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 19:06
door soessoes
hmm, de verification tool zei dat zowel voor client als full alles in orde is? wat nu? of moet ik eerst de computer herstarten?

Re: blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 19:44
door ardy43
Als dat in orde is,zou ik eens proberen om Spotnet 1.8.1 opnieuw te installeren.

Je kunt ook de Spotnet Removal Tool gebruiken, om zeker te zijn dat alles 100% verwijderd is.
Spotnet removal tool.

Laat even weten of dit het probleem oplost? :D

Re: blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 21:34
door soessoes
Hey Ardi,

Heb ondertussen net dramework gecontroleerd met full en client. Spotnet verwijderd, removal tool gebruikt. Net framework 4.5 geinstalleerd. Spornet terug geinstalleerd. De ganse boel terug opgestart, maar nog steeds hetzelfde resultaat :(

Re: blank detail scherm

Geplaatst: 10 apr 2013, 21:42
door ardy43
Dat klinkt niet goed,beter is het om .NET Framework 4 te gebruiken,
misschien heb je hetzelfde probleem als in dit topic Spotnet 1.8.1 problemen
Geen reactie meer, daarom :bin: Heropenen? Stuur me een PB
- ManiaK